Navzdory celosvětové pandemii i zákazu obchodu s USA společnost Huawei stále vykazuje růst

Nárůst tržeb o 9,9 % oproti stejnému období loňského roku i splněná očekávání. Technologická společnost Huawei dnes zveřejnila své hospodářské výsledky za uplynulá tři čtvrtletí roku 2020, které byly navzdory krizi spojené s pandemií nového koronaviru Covid-19 i stupňujícímu se obchodnímu napětí s USA příznivé.
Navzdory celosvětové pandemii i zákazu obchodu s USA společnost Huawei stále vykazuje růst. Ilustrační foto: FAEI.cz

Během období leden až září společnost Huawei vytvořila tržby ve výši 671,3 miliardy čínských jüanů (100,4 mld. dolarů), což je nárůst o 9,9 %. Čisté ziskové rozpětí společnosti v tomto období činila osm procent. Během prvních tří čtvrtletí roku 2020 obchodní výsledky společnosti Huawei v zásadě splňovaly očekávání.

Světová pandemie koronaviru Covid-19 vystavila globální dodavatelský řetězec společnosti Huawei silnému tlaku a její výroba i provoz se nyní potýkají se zcela novými výzvami. Společnost se ale i nadále snaží přicházet s řešeními, které jí umožňují postupovat vpřed a plnit své závazky vůči zákazníkům a dodavatelům.

Huawei se do budoucna hodlá zaměřit především na rozvíjení svých silných domén v oblasti ICT, jako jsou umělá inteligence (AI), cloudové služby, 5G technologie a výpočetní technika, aby mohla poskytovat individuální řešení pro každou situaci, pokročit ve vývoji průmyslových aplikací a společně se svými partnery vytvářet nové hodnoty prostřednictvím sítí páté generace. Společnost si stanovila za cíl pomoci podnikům s rozvojem jejich podnikání a vládám s posílení domácího průmyslu, přinést benefity občanům a zlepšit celkovou správu a řízení.

Odvětví ICT se stalo nejen základním kamenem moderní společnosti, ale i významnou hnací silou udržitelného sociálního, ekonomického a environmentálního rozvoje. Společnost Huawei věří, že se rychlý a zdravý vývoj v rámci odvětví ICT bude opírat o otevřenou spolupráci a vzájemnou důvěru napříč celým odvětvím v globálním měřítku. Hodlá proto i nadále úzce spolupracovat se svými globálními partnery a prostřednictvím svých inovativních technologií ICT vytvářet větší hodnoty pro zákazníky, a to i navzdory složité situaci, které v současné době čelí. Společnost hodlá vytrvat ve svém nasazení v boji s pandemií, v podpoře ekonomického růstu a pokračovat ve svých krocích vedoucích ke společenskému pokroku.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Posvítí nám semafor na cestu ke zdraví?

Analýza
Snaha usnadnit spotřebitelům orientaci v obalech, aby se nenechali zmást líbivými obrázky a lákavými tvrzeními. Systém, který nám pomůže v boji s nezdravými stravovacími návyky. To zní jako krok, proti němuž není možné nic namítat. Ale opravdu je evropské Nutri-Score tou cestou, jíž by se mělo značení potravin ubírat?