Nová online aplikace AXA zkrátila dobu likvidace pojistné události v životním pojištění až o polovinu

Po pilotním testování spustila AXA novou online aplikaci pro hlášení pojistných událostí v životním pojištění. Jako jedna z prvních v České republice a na Slovensku umožňuje v rámci jednoho hlášení oznámit i více škod z různých rizik, které má klient smluvně pojištěny. Vychází tak vstříc potřebám svých klientů a přináší jim zásadní inovaci v oblasti řešení pojistných událostí v životním pojištění.

Aplikace je jednoduchá a uživatelsky vstřícná. Klienti ji mohou obsluhovat přes internet ze svých tabletů, mobilních telefonů nebo počítačů. Šetří čas, snižuje administrativní zátěž a umožňuje klientům kdykoli získat aktuální informace o stavu řešení ohlášených pojistných událostí. Dobu vypořádání zkracuje až na polovinu. To potvrzují výsledky pilotního provozu, kdy byla každá třetí pojistná událost v životním pojištění hlášena právě prostřednictvím nové online aplikace.

Jen v loňském roce řešila AXA v ČR/SR téměř 14 tisíc případů pojistných událostí v životním pojištění (5021 v ČR a 9 329 v SR). Nový online způsob hlášení zkracuje jejich vyřízení z přibližně dvou týdnů na 5 pracovních dnů.* Protože klienti stále více preferují přímou formu komunikace, vychází jim AXA vstříc s aplikací vyvinutou speciálně pro český a slovenský trh. Klienti mohou ohlásit jednu i více událostí, pro které mají sjednané životní pojištění (např. hospitalizace, pracovní neschopnost, trvalé tělesné poškození, resp. chirurgický zákrok) online v rámci jednoho formuláře.

„Novinka přináší digitální komfort klientům rizikového životního pojištění. Online formulář plně nahradí všechna papírová hlášení. Klientům šetří čas a garantuje maximální ochranu zadaných osobních i citlivých zdravotních údajů,“ říká Peter Socha, ředitel útvaru Životního pojištění a důchodového zabezpečení a člen vedení skupiny AXA v ČR/SR, a dodává: „Nabízené online řešení je v tomto rozsahu v našich podmínkách skutečně jedinečné. Přispěje nejen k urychlení vyřízení pojistné události, ale zvýší i transparentnost celého procesu.“

„Protože aplikace vznikla tzv. na míru požadavkům našich klientů, věříme, že ji již tento rok využijí k nahlášení až 40 % nových pojistných událostí. Do čtyř let by se počet digitálních hlášení mohl vyšplhat až na 85 % všech pojistných událostí. Platí, že čím více budou klienti využívat naši další online novinku, tím snazší a rychlejší bude i vyřízení nároku na pojistné plnění,“ uzavírá Peter Socha. Tato očekávání potvrzují i výsledky pilotního provozu aplikace, kdy každou třetí pojistnou událost klienti hlásili online a doba šetření se zkrátila až na polovinu.

Aplikace online hlášení pojistných událostí AXA v životním pojištění je klientsky velmi vstřícná a intuitivní. Stačí, když klient na webových stránkách AXA vstoupí na podstránku Škody a pojistné události a klikne na Hlášení pojistných událostí. Po vyplnění všech údajů o pojistné události klient získá přehled o tom, jaké dokumenty je potřeba zaslat pro rychlý průběh šetření (lékařské zprávy, policejní protokol apod.). Dokumenty je možné zasílat přes aplikaci elektronickou cestou. Díky aplikaci má klient přehled o tom, jak vyřízení pojistné události postupuje. Tím odpadne nutnost opakovaně navštěvovat pobočku nebo kontaktovat makléře, pokud je potřeba něco doplnit. Klientům to přináší menší časovou a administrativní zátěž.

* Doba uzavření standardních pojistných událostí, u kterých jsou doloženy všechny potřebné dokumenty. Podmínkou je mimo jiné i řádná identifikace klienta, ověření rozsahu pojištění prostřednictvím údajů zadaných v online formuláři a zaslání fotokopií všech příslušných potvrzení, dokumentů a zdravotní dokumentace, potřebných k uzavření jednotlivých pojistných událostí.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Další z rubriky Tiskové zprávy

Hodnocení ČNB českou veřejností

Ve dnech 1. – 8. 2. 2018 STEM provedl pro Českou národní banku průzkum veřejného mínění, který se zaměřil na názory občanů na ČNB. Reprezentativní soubor obyvatel ČR starších 18 let byl na základě kvótního výběru zkoumán kombinací technik PAPI a CAPI. V osobních rozhovorech bylo dotázáno 1028 osob starších 18 let.

Výsledek BNP Paribas Cardif pojišťovny za rok 2017. Výrazné zlepšení výsledků

Loňský kalendářní rok byl pro společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovnu velice úspěšný. Čistý zisk pojišťovny v minulém roce zaznamenal nárůst o 26 % oproti roku 2016. V roce 2017 společnost dosáhla čistého zisku 168 milionů Kč oproti 133 milionům v roce 2016. Celkově společnost předepsala pojistné ve výši 2 262 …

Air Products míří na Mars

Spolupráce společnosti Air Products a americké kosmické agentury NASA trvá už neuvěřitelných šedesát let. Ani nejnovější mise NASA k Marsu nazvaná InSight, která odstartovala 5. května z Vandenbergovy letecké základny v Kalifornii, se nemohla obejít bez významné účasti tohoto chemického koncernu.

Nejčtenější

Ve zkušební době se o důvody výpovědi starat nemusíte

Poradna
Vypadá to, že jste dostali práci snů, ale nakonec se ukáže, že ten sen skončil dřív, než pořádně začal. Vlastně už po pár týdnech, hned ve zkušební době. Ta má sloužit k tomu, aby se zaměstnavatel i zaměstnanec poznali a prakticky kdykoli v jejím průběhu se mohli rozhodnout, zda má smysl ve spolupráci pokračovat.
Rolovat nahoru