Nová online aplikace AXA zkrátila dobu likvidace pojistné události v životním pojištění až o polovinu

Po pilotním testování spustila AXA novou online aplikaci pro hlášení pojistných událostí v životním pojištění. Jako jedna z prvních v České republice a na Slovensku umožňuje v rámci jednoho hlášení oznámit i více škod z různých rizik, které má klient smluvně pojištěny. Vychází tak vstříc potřebám svých klientů a přináší jim zásadní inovaci v oblasti řešení pojistných událostí v životním pojištění.

Aplikace je jednoduchá a uživatelsky vstřícná. Klienti ji mohou obsluhovat přes internet ze svých tabletů, mobilních telefonů nebo počítačů. Šetří čas, snižuje administrativní zátěž a umožňuje klientům kdykoli získat aktuální informace o stavu řešení ohlášených pojistných událostí. Dobu vypořádání zkracuje až na polovinu. To potvrzují výsledky pilotního provozu, kdy byla každá třetí pojistná událost v životním pojištění hlášena právě prostřednictvím nové online aplikace.

Jen v loňském roce řešila AXA v ČR/SR téměř 14 tisíc případů pojistných událostí v životním pojištění (5021 v ČR a 9 329 v SR). Nový online způsob hlášení zkracuje jejich vyřízení z přibližně dvou týdnů na 5 pracovních dnů.* Protože klienti stále více preferují přímou formu komunikace, vychází jim AXA vstříc s aplikací vyvinutou speciálně pro český a slovenský trh. Klienti mohou ohlásit jednu i více událostí, pro které mají sjednané životní pojištění (např. hospitalizace, pracovní neschopnost, trvalé tělesné poškození, resp. chirurgický zákrok) online v rámci jednoho formuláře.

„Novinka přináší digitální komfort klientům rizikového životního pojištění. Online formulář plně nahradí všechna papírová hlášení. Klientům šetří čas a garantuje maximální ochranu zadaných osobních i citlivých zdravotních údajů,“ říká Peter Socha, ředitel útvaru Životního pojištění a důchodového zabezpečení a člen vedení skupiny AXA v ČR/SR, a dodává: „Nabízené online řešení je v tomto rozsahu v našich podmínkách skutečně jedinečné. Přispěje nejen k urychlení vyřízení pojistné události, ale zvýší i transparentnost celého procesu.“

„Protože aplikace vznikla tzv. na míru požadavkům našich klientů, věříme, že ji již tento rok využijí k nahlášení až 40 % nových pojistných událostí. Do čtyř let by se počet digitálních hlášení mohl vyšplhat až na 85 % všech pojistných událostí. Platí, že čím více budou klienti využívat naši další online novinku, tím snazší a rychlejší bude i vyřízení nároku na pojistné plnění,“ uzavírá Peter Socha. Tato očekávání potvrzují i výsledky pilotního provozu aplikace, kdy každou třetí pojistnou událost klienti hlásili online a doba šetření se zkrátila až na polovinu.

Aplikace online hlášení pojistných událostí AXA v životním pojištění je klientsky velmi vstřícná a intuitivní. Stačí, když klient na webových stránkách AXA vstoupí na podstránku Škody a pojistné události a klikne na Hlášení pojistných událostí. Po vyplnění všech údajů o pojistné události klient získá přehled o tom, jaké dokumenty je potřeba zaslat pro rychlý průběh šetření (lékařské zprávy, policejní protokol apod.). Dokumenty je možné zasílat přes aplikaci elektronickou cestou. Díky aplikaci má klient přehled o tom, jak vyřízení pojistné události postupuje. Tím odpadne nutnost opakovaně navštěvovat pobočku nebo kontaktovat makléře, pokud je potřeba něco doplnit. Klientům to přináší menší časovou a administrativní zátěž.

* Doba uzavření standardních pojistných událostí, u kterých jsou doloženy všechny potřebné dokumenty. Podmínkou je mimo jiné i řádná identifikace klienta, ověření rozsahu pojištění prostřednictvím údajů zadaných v online formuláři a zaslání fotokopií všech příslušných potvrzení, dokumentů a zdravotní dokumentace, potřebných k uzavření jednotlivých pojistných událostí.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Kyberzločinec se natahoval pro 13 milionů korun, ale neuspěl

Průzkum
Více než polovina Čechů a Češek se dostala do situace, kdy se někdo snažil ukrást peníze z jejich účtu nebo platební karty. Vyplývá to z výsledků nejnovějšího průzkumu, který Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) poskytla technologická a platební společnost Mastercard. Podle České bankovní asociace (ČBA) je nejvyšší zachráněná částka u jednoho klienta 13 milionů korun.