S nesporně praktičtějšími informacemi přišla tento týden ČSOB. Ta uvedla, že má pro klienty další dvě pobočky, které reagují na změny v bankovnictví a rozvoj potřeb klientů. V Ostravě byla po rozsáhlé rekonstrukci otevřena pobočka na Hollarově ulici a v Praze vznikla nová pobočka v centrále ČSOB v Radlicích. Obě místa přinášejí inovace v obsluze klientů a potvrzují zaměření banky.
Komerční banka a Mastercard si připomínají 35. výročí sametové revoluce vydáním zbrusu nové platební karty se speciálním designem. Ten je inspirovaný ikonickým symbolem „V“ (Victory, svoboda, pozn. red.). Karta s limitovaným designem, která bude dostupná až do konce letošního roku, je jinak úplně běžnou debetní kartou, jež má funkce běžné platební karty Mastercard.
Společnost Mastercard dále informovala, že uzavřela partnerství s firmou TheFork. To v příštím roce zajistí držitelům platebních karet přístup k rezervacím a k pečlivě vybraným, exkluzivním kulinářským zážitkům prostřednictvím stránek priceless.com a platformy společnosti TheFork v Belgii, Francii, Itálii, Německu, Nizozemsku, Portugalsku, Rakousku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku a Velké Británii.
Česká spořitelna uvedla, že od 14. listopadu snížila úrokové sazby úvěrů na bydlení u všech fixací o 0,2 procentního bodu. Pro nejčastější fixace na tři až pět let tak nejnižší úroková sazba hypotéky tak začíná na 4,89 procenta ročně. Úrokové sazby zohledňují slevu za splácení z účtu u banky (0,5 %), slevu za Hypotéku pro budoucnost (0,1 %) a slevu za Pojištění schopnosti splácet (0,1 %).
Banka dále informovala, že pro své klienty připravila speciální vánoční odměnu ve věrnostním programu Moneyback. Každý klient s mobilním bankovnictvím George, který má aktivovanou některou z aktuálních nabídek ve věrnostním programu Moneyback a aktivuje si speciální vánoční odměnu, získá ještě navíc 30 procent z vrácené částky. Akce platí od 1. listopadu do 15. prosince.
mBank, která se prezentuje jako moderní digitální banka a lídr v oblasti platebních inovací na tuzemském trhu, sdělila, že ve spolupráci se společností Niceboy uvádí na trh dětský platební náramek, který dětem od osmi let umožňuje pohodlně a bezpečně platit bez nošení hotovosti či platební karty. Rodiče mají zároveň díky přehledné aplikaci plnou kontrolu nad výdaji svých dětí.
Your perspective on this topic is both unique and thought-provoking—great job!