Novinky v osobních financích: Spořitelna oslovuje starší klienty s nabídkou karet, Sberbank přetahuje klienty

Zdaleka nejvíce novinek, které se týkají osobních financí, nám do redakce tento týden poslala Česká spořitelna. Oceňujeme především nápad, že banka v souvislosti s koronavirovou pandemií začala telefonicky oslovovat zejména starší klienty, kteří nemají platební kartu a nabízí jim její doručení až domů.
Česká spořitelna v souvislosti s koronavirovou pandemií začala telefonicky oslovovat zejména starší klienty, kteří nemají platební kartu a nabízí jim její doručení až domů. Ilustrační foto: Depositphotos.com

Banka pro tento účel spustila on-line formulář, kde si doručení karty domů mohou klienti nebo jejich blízcí jednoduše objednat. Služba je určena primárně pro starší klienty, kteří jsou z hlediska pohybu venku nejvíce ohroženi pandemií. Klienti nemusí pro kartu na pobočku, což spolu s následným bezhotovostním placením snižuje riziko, že se nakazí. O kartu lze požádat i prostřednictvím webových stránek, kde lze zanechat telefonní kontakt a banka se klientovi ozve.

Česká spořitelna také informovala, že její klienti mohou nově v reálném čase vidět dostupnost poboček banky v aplikacích Seznam.cz. Z celkového počtu 502 poboček banky je nadále v provozu 289 poboček, a to zejména v regionálních centrech a jejich okolí. Zbývající pobočky zůstávají dočasně uzavřeny z důvodu koronavirové pandemie. Otevírací doba poboček je dostupná na webu banky.

Dalším „zlepšovákem“ České spořitelny je pomoc klientům v karanténě, jimž umožní zřízení hlasové biometrie jen po telefonu a bez nutnosti návštěvy pobočky. Banka po dobu pandemie ruší poplatek za finanční transakce zadané po telefonu. Česká spořitelna rovněž informovala, že je po technické, právní i regulatorní stránce plně připravena zapojit se do projektu Chytrá karanténa.

PSALI JSME:
Tuzemské banky prudce snižují úročení vkladů. Se snižováním úroků u hypoték tolik nespěchají

Skupina Moneta informovala, že během necelých tří dnů, které uplynuly od doby, kdy začala svým klientům nabízet odklady splátek, eviduje již více než 36 tisíc žádostí v objemu přesahujícím 11 miliard korun. O odklad mohou požádat jak fyzické osoby, tak firmy bez jakéhokoliv potvrzení. Banka je díky on-line formuláři schopna žádosti vyřídit do druhého dne.

Sberbank informovala o tom, jak využívá roboty. Ti měsíčně zpracují na osm tisíc klientských transakcí, takže banka třináctinásobně zkrátila čas k vyřízení některých rutinních činností. Posílená automatizace procesů usnadní v následujících měsících pracovníkům banky práci tak, aby mohli všem svým klientům vyjít maximálně vstříc. V rámci dalšího zefektivňování práce banka nově zapojila třetího robota, Karla.

Sberbank dále uvedla, že od dubna přichází s novými běžnými účty. Aktivní klienti získají atraktivní finanční odměny, a to hned dvakrát. Při převodu běžného účtu z jiné banky dostanou 1234 Kč a stejnou částku, tedy 1234 Kč, jim banka vyplatí každý rok jako odměnu za věrnost. Samozřejmostí tohoto účtu jsou nejen neomezené platby a platební karta, ale také zvýhodněný kontokorent a zvýhodněná úroková sazba na spořicím účtu. Účet lze sjednat on-line na webu banky.

PSALI JSME:
Problém má milion lidí. Češi si stále více půjčují, aby splatili staré úvěry

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Finance

Zklidnění na devizových trzích

Po předchozích volatilních týdnech byl tento ve znamení zklidnění situace na globálním devizovém trhu. Dolar si v podstatě držel vůči euru relativně silné úrovně v blízkosti hladiny 1,06 USD/EUR.

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB