Novou vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika se stala Martina Zimmermann

Na pozici vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje Martina Zimmermann. Zkušená manažerka má 12leté zkušenosti na různých marketingových pozicích v oblasti automotive, poslední 2 roky působila v tuzemském zastoupení mladoboleslavské automobilky.
Na pozici vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika nastupuje Martina Zimmermann. Foto: Škoda Auto

Jejím hlavním úkolem na nové pozici bude plánování marketingových a sponzoringových aktivit, strategické řízení produktové strategie a další posilování postavení značky ŠKODA na českém trhu. Ve funkci nahrazuje Petra Janebu, který bude nově zodpovědný za rozvoj prodeje automobilky ŠKODA AUTO na čínském trhu.

„Martina Zimmermann se osvědčila v mnoha složitých situacích, kterým poslední dobou automobilový trh čelí. Jsem přesvědčen o tom, že právě ona je tou správnou osobou, která významnou měrou přispěje k dalšímu rozvoji marketingových aktivit značky ŠKODA na českém trhu,“ říká Jiří Maláček, vedoucí tuzemského zastoupení automobilky ŠKODA AUTO.

„Chci při této příležitosti popřát Martině Zimmermann dostatek elánu při zvládání náročných úkolů, které ji čekají. Současně bych rád poděkoval Petru Janebovi za jeho nasazení a skvělou spolupráci a popřál mu hodně úspěchů v nové pracovní pozici,“ dodává Jiří Maláček.

Dosavadní vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika Petr Janeba bude nově ve ŠKODA AUTO odpovědný za aktivity značky ŠKODA v Číně. V minulosti již přímo v Číně pracoval na pozici ředitele rozvoje dealerské sítě SAIC Volkswagen a po svém nástupu zpět do společnosti ŠKODA AUTO v roce 2016 vedl prodejní aktivity značky ŠKODA v Asii a dalších zámořských teritoriích.

Petr Janeba bude nově ve Škoda Auto odpovědný za aktivity značky v Číně. Foto: Škoda Auto

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Změny ve vedení skupiny ČSOB

Cílem skupiny ČSOB je zůstat silnou finanční skupinou, nejdostupnější pro všechny klienty v České republice, pokračovat ve zjednodušování služeb, digitalizaci a inovacích. Zjednodušení se nyní promítne i do …

Letní dům oslavil 25 let

Ve čtvrtek 22. září patřilo náměstí Míru v Praze neziskové organizaci Letní dům, která zde oslavila 25 let svého působení, poskytla účastníkům spoustu zajímavých kousků na dobročinném trhu a v odpolední části …

Koloběžka DEN 2022 – Rozjeďte to s námi i letos!

Již šestý ročník akce Koloběžka DEN se bude konat v neděli 25. září na Výstavišti Praha-Holešovice. Uplynulé ročníky měly skvělý ohlas a my věříme, že i letošní ročník nadchne nejen profesionální a rekreační …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Rezervu ani na měsíc nemají dvě pětiny tuzemských domácností

Průzkum
Utáhnout extrémní zdražování a připravit se na astronomické účty za energie druhou prací se snaží 23 procent Čechů a další čtvrtina o tom uvažuje. Každý čtvrtý pak šetří na jídle v restauracích a na kultuře, dalších 35 procent k tomu plánuje přistoupit. Celkově polovina lidí u nás už škrtí své výdaje. Vyplývá to z průzkumu agentury Median pro Broker Consulting mezi 1022 respondenty.