Novým Data & Development Directorem Mind2FLO se stal Michal Šeda

Mediálně technologická skupina Mind2FLO obsadila kompletní vedení své mediální divize. Jako Data & Development Director nastupuje Michal Šeda (42), který přichází z Publicis Groupe. Ve své nové pozici se zaměří na pokročilou práci s daty, která by se měla pro klienty stát novým standardem řízení komunikace.
Novým Data & Development Directorem mediální divize Mind2FLO se stal Michal Šeda. Foto: Mind2FLO

Michal Šeda přichází do Mind2FLO po deseti letech působení v Publicis Groupe, kde se soustředil na oblast ekonometrické analýzy a modelování návratnosti marketingových investic. Maximální využití dostupných datových zdrojů pro něj bude priorita i v Mind2FLO.

„Tlak na efektivitu kampaní neustále roste a klienti chtějí mít přehled o skutečném přínosu marketingových investic do obchodních výsledků. Věřím, že díky práci s daty a technologickému náskoku, které má Mind2FLO ve svojí DNA, budeme pro trh první volbou při hledání precizní strategie založené na datech,“ říká Michal Šeda, nový Data & Development Director.

Šeda je posledním členem sedmičlenného management týmu mediální divize Mindsquared, která nedávno představila svého CEO Martina Králíka. Pod jeho vedením se skupina chce zaměřit na velké tendry a překročit v příštím roce první miliardu v objemu zakázek.

„Kvalitní práci s daty, kterou bude Michal klientům garantovat, vnímám jako dělicí čáru mezi agenturami starého střihu a těmi připravenými na budoucnost. Klienti už by se neměli spokojit s informací, jestli kampaň zafungovala nebo ne. Chceme jim nabídnout mnohem detailnější vhled na řízení marketingových investic,“ uvádí Martin Králík ke směru, kterým se má Mindsquared ubírat.

Hlavní expertízou nové posily ve vedení mediální divize je již zmíněná ekonometrická analýza, datová strategie, ROI analytika, podpora akvizičního potenciálu a vývoj nových nástrojů. Problematice automatizace práce s daty se Šeda věnuje od roku 2005.

V minulosti pracoval na datových strategiích pro klienty jako Nestlé, Coca-Cola, Raiffeisenbank, ČSOB, mBank, Stock nebo Pilsner Urquell. V rámci poslední pozice vedl tým, který pracoval na ROI projektech pro CEE region.

V nejbližším období bude Šeda spolu se svým týmem pracovat na nastavení standardních nástrojů a datových zdrojů, které trh nabízí. V další fázi se chce soustředit na automatizaci procesů a vývoj vlastních nástrojů. K dispozici bude mít i kapacitu a know-how již existujícího datového týmu technologické divize FLO.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

ERV Evropská pojišťovna slaví 30 let na českém trhu

ERV Evropská – jediný specialista na cestovní pojištění u nás – pojistila za třicet let působení přes 15 milionů klientů. Od roku 2018 s ní pak ročně do zahraničí vyráží přes milion lidí. Spolupracuje s devíti z …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB