Novým komerčním ředitelem DoDo se stal Peter Menky. Logistickému start-upu chce pomoci stát se jednorožcem

Logistický startup DoDo posiluje své obchodně-marketingové vedení. Na pozici Chief Commercial Officer nastupuje Peter Menky (35), který doposud zastával roli obchodního a marketingového ředitele pro střední a východní Evropu ve společnosti Panasonic.
Novým komerčním ředitelem DoDo se stal Peter Menky. Foto: DoDo

V DoDo se chce Menky zaměřit na další posílení pozice značky v regionu a nastavení obchodní a marketingové strategie, která podpoří současný rychlý růst a expanzi společnosti na nové zahraniční trhy.

Peter Menky se v oblasti obchodu, marketingu a výkonného managementu pohybuje už 15 let a má zkušenosti z technologicky i spotřebitelsky zaměřených společností. V posledních osmi letech působil ve společnosti Panasonic, kde se mu podařilo vybudovat kompletní e-commerce řešení pro CEE region a přesunout řízení marketingové komunikace a produktového managementu z Varšavy do Prahy. Zkušenosti získal i v rámci vlastního podnikání a pracovního působení v USA.

V DoDo bude mít Menky na starost kompletní obchodní strategii a řízení marketingového týmu. „DoDo expanduje raketovým tempem a to je výzva, na kterou se velmi těším. Chci vytvořit a úspěšně realizovat takovou obchodní a marketingovou strategii, při které bude možné firmu ještě rychleji a přitom systematicky a organizovaně škálovat,“ komentuje Peter Menky.

Během následujících let chce Menky firmě DoDo pomoci vybudovat si pozici start-upového jednorožce a v horizontu pěti let se stát evropským lídrem v oblasti logistiky poslední míle. Toho chce Menky dosáhnout právě lepší strategickou organizací růstu, která, jak věří, povede k ještě vyšší motivaci týmu na postupném rozvoji pracovat.

„Věřím, že díky unikátní technologii a motivovanému týmu máme skvěle našlápnuto a pokud budeme dostatečně vytrvalí a udržíme si disciplínu, má DoDo potenciál se do pěti let stát evropskou jedničkou v last mile delivery,“ dodává Menky.

Zatímco v roce 2019 se DoDo s tržbami ve výši 250 milionů korun poprvé dostalo do pozitivní ekonomické bilance, v roce 2020 už dosáhla půlmiliardového obratu a letos cílí rovnou na miliardu.

Vedle domácího trhu, kde DoDo zajišťuje logistiku pro nejvýznamnější e-commerce a retailové hráče jako Tesco, Košík či KFC, působí firma také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Bulharsku a chystá se i do dalších evropských zemí. Aktuálně má DoDo více než 1 800 kurýrů a vozový park firmy čítá 800 automobilů.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Objednávky rostlinných jídel za rok vzrostly o 40 procent

V pondělí 4. října se odehrál historicky druhý ročník konference zaměřené čistě na rostoucí trend rostlinných produktů. Konferenci Plant-Powered Perspectives 2021 pořádal projekt Rostlinně a účastnili se všichni …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Otakar Brousek: Nesbírání ocenění máme v rodině

Rozhovor
Povídat si s Otakarem Brouskem mladším je radost. Z herce čiší dobrá nálada a pohoda, rád se směje. Ťulda, jak se mu říká, pochází z herecké rodiny, jeho slavný tatínek ho naučil lásce k řízení aut, strýček jej přivedl ke sportu. I když oba Otakarové, starší i mladší, mají za sebou řadu rolí a krásný, nezaměnitelný hlas, na kontě nemají herecké ceny. Třeba ten mladší smůlu protrhne. Hraje jednu z hlavních rolí v …