Obchodní strategii agentury BlueGhost nově řídí Alexander Visnyai

BlueGhost má novou posilu. Alexander Visnyai, který se třináct let věnuje marketingu a marketingovým strategiím, přichází do BlueGhost jako nový Chief Sales Officer (CSO). Chce z BlueGhostu udělat leadera mezi fullservisovými agenturami.
Obchodní strategii agentury BlueGhost nově řídí Alexander Visnyai. Foto: BlueGhost

Agentura BlueGhost začínala jako vývojářská společnost, postupně rozšiřovala své služby a dnes má podobu  fullservisové digitální agentury. Jejím hlavním a dlouhodobým cílem je poskytovat klientům komplexní e-commerce řešení, která jsou zasazená do širokých souvislostí, podložená daty a opřená o výzkum.

Alexander Visnyai se v průběhu své kariéry postupně vyprofiloval od marketingových pozic až do role stratéga, ve které se našel. „Zkušenosti mi ukázaly, že správným řešením je přistupovat ke klientům holisticky, nejen z pohledu dílčích marketingových realizací,“ říká Visnyai, nový CSO agentury BlueGhost. Pro svou další profesní etapu hledal příležitosti, kde by mohl dále rozvíjet své obchodní a strategické dovednosti, a zvolil si právě BlueGhost.

„Mým cílem je akcelerovat obchodní růst BlueGhostu tak, aby se během tří let stal leaderem mezi fullservisovými agenturami. Chci dávat maximální důraz na prodej a realizaci řešení, která klientům pomohou plnit jejich byznysová KPI,“ zmiňuje Visnyai a pokračuje: „Souběžně s tím jsem v BlueGhost rozběhl Akademii strategického marketingu, kde edukuji klienty na téma byznysové a marketingové strategie. V této akademii pak formou několika workshopů tvořím společně s klienty ideální řešení pro jejich byznysový růst.“

Podle stávajícího CEO Pavla Webera je obchodní ředitel v BlueGhostu jako doktor House. „Klient přichází s bolestí zad a chce rehabilitaci. Alexovým úkolem je odhalit ledvinové kameny a před rehabilitaci zařadit i jejich odstranění. Nová vizuální identita, webová aplikace nebo kampaň nezafunguje, pokud nemá jasně definované cíle a strategický rámec. Alex u nás plní roli strategického konzultanta, který vymyslí řešení tak, aby dávalo zákazníkovi byznysově smysl. A to i za cenu toho, že nepřivede byznys nám. Jen takové nastavení obchodu nám dává smysl pro dlouhodobé partnerství s klienty.“

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Vyplatí se kreditní karta a jaké jsou její výhody?

Peníze potřebuje k životu asi každý, o tom není žádných pochyb. Navíc v době, kdy dochází k neustálému zdražování produktů a služeb. Pokud nevystačíte se svým příjmem, popřípadě vás jednou za čas překvapí nečekané …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB