Obchodní strategii agentury BlueGhost nově řídí Alexander Visnyai

BlueGhost má novou posilu. Alexander Visnyai, který se třináct let věnuje marketingu a marketingovým strategiím, přichází do BlueGhost jako nový Chief Sales Officer (CSO). Chce z BlueGhostu udělat leadera mezi fullservisovými agenturami.
Obchodní strategii agentury BlueGhost nově řídí Alexander Visnyai. Foto: BlueGhost

Agentura BlueGhost začínala jako vývojářská společnost, postupně rozšiřovala své služby a dnes má podobu  fullservisové digitální agentury. Jejím hlavním a dlouhodobým cílem je poskytovat klientům komplexní e-commerce řešení, která jsou zasazená do širokých souvislostí, podložená daty a opřená o výzkum.

Alexander Visnyai se v průběhu své kariéry postupně vyprofiloval od marketingových pozic až do role stratéga, ve které se našel. „Zkušenosti mi ukázaly, že správným řešením je přistupovat ke klientům holisticky, nejen z pohledu dílčích marketingových realizací,“ říká Visnyai, nový CSO agentury BlueGhost. Pro svou další profesní etapu hledal příležitosti, kde by mohl dále rozvíjet své obchodní a strategické dovednosti, a zvolil si právě BlueGhost.

„Mým cílem je akcelerovat obchodní růst BlueGhostu tak, aby se během tří let stal leaderem mezi fullservisovými agenturami. Chci dávat maximální důraz na prodej a realizaci řešení, která klientům pomohou plnit jejich byznysová KPI,“ zmiňuje Visnyai a pokračuje: „Souběžně s tím jsem v BlueGhost rozběhl Akademii strategického marketingu, kde edukuji klienty na téma byznysové a marketingové strategie. V této akademii pak formou několika workshopů tvořím společně s klienty ideální řešení pro jejich byznysový růst.“

Podle stávajícího CEO Pavla Webera je obchodní ředitel v BlueGhostu jako doktor House. „Klient přichází s bolestí zad a chce rehabilitaci. Alexovým úkolem je odhalit ledvinové kameny a před rehabilitaci zařadit i jejich odstranění. Nová vizuální identita, webová aplikace nebo kampaň nezafunguje, pokud nemá jasně definované cíle a strategický rámec. Alex u nás plní roli strategického konzultanta, který vymyslí řešení tak, aby dávalo zákazníkovi byznysově smysl. A to i za cenu toho, že nepřivede byznys nám. Jen takové nastavení obchodu nám dává smysl pro dlouhodobé partnerství s klienty.“

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB