Obchodním ředitelem Imper a Monitora Media se stal Ondřej Synek

Personálie
Ondřej Synek (35) se stal novým obchodním ředitelem v partnerských společnostech Imper a Monitora Media, které nabízejí komplexní datová řešení pro marketing a B2B byznys. Obě uvedené společnosti o tom informovaly ve společné tiskové zprávě.
Ondřej Synek se stal novým obchodním ředitelem v partnerských společnostech Imper a Monitora Media. Foto: Imper/Monitora Media

Synek přináší více než 13 let zkušeností a do firem přichází po osmi letech v Unicorn Systems, kde naposledy působil jako obchodní ředitel se zaměřením na elektromobilitu. Na starosti bude mít kompletní vedení obchodního týmu a tvorbu a implementaci strategie pro stávající i nové trhy.

Ondřej Synek před nástupem do společností Imper a Monitora Media pracoval osm let v Unicorn Systems jako manažer obchodní jednotky soustředěné na oblast energetiky a zahraničního byznysu a později jako obchodní ředitel se zaměřením na elektromobilitu.

PSALI JSME:
Přestaňme si nalhávat, že elektromobil a elektřina jsou bezemisní

Z této pozice pak společně s kolegy postavil od samotného začátku startup ChargeUp, který je součástí Unicornu a nabízí komplexní řešení pro firemní, veřejné i domácí nabíjecí stanice pro elektromobily. Synek v něm působil na pozici obchodního ředitele a mezi jeho kompetence patřila mimo jiné akvizice a integrace jiné firmy.

Imper a Monitora Media jsou dynamicky rostoucí firmy a Ondřej Synek je po HR manažerce Anetě Rychlé už druhou nedávnou posilou top managementu. Bude mít na starosti kompletní převzetí i řízení obchodního týmu, a to zejména s akcentem na jeho personální růst a vzdělávání. Zaměří se také na nastavení nové obchodní strategie pro domácí trh a na strategii pro zahraniční expanzi.

PSALI JSME:
Imper a Monitora Media posilují management. Pozici HR manažerky zastává Aneta Rychlá s více než 20 lety zkušeností z oboru

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Jaká je budoucnost výškových dřevostaveb v Česku?

Analýza
V České republice stále platí zastaralá norma omezující výšku dřevostaveb na devět, respektive dvanáct metrů. Legislativa by se však měla brzy změnit. S ohledem na nespornou ekonomickou výnosnost projektů chtějí developeři stavět minimálně osmipatrové stavby (22,5 m), s výhledem do budoucna až osmdesátimetrové projekty, a to tzv. inženýrským způsobem.