Osobnosti v kampani Chráním Tebe apelují: Buď doma. Nos roušku. Společně to zvládneme

Dnes startuje kampaň Chráním Tebe #chranimtebe, do které se zapojilo 56 významných herců, zpěváků, sportovců a dalších osobností. Ve videu vystupují například Miroslav Donutil, Iva Janžurová, Petr Vaněk, Anna Geislerová, Dominik Hašek, Barbora Strýcová, Katka Neumannová a další. Osobnosti apelují na lidi, aby zůstávali doma a ven chodili vždy s rouškou. Heslo kampaně je: „Buď doma. Nos roušku. Společně to zvládneme“.
Ve videu ke kampani Chráním Tebe #chranimtebe vystupuje například herec Miroslav Donutil. Zdroj: YouTube

Ke kampani vznikla webová stránka www.chranimtebe.cz s informacemi pro veřejnost.

Cílem kampaně je prostřednictvím osobností a reklamního času v televizním vysílání přimět všechny Čechy, aby brali současnou situaci vážně, chovali se zodpovědně a neztráceli naději. Nošení roušek venku je sice povinné, ale ne všichni jej důsledně dodržují. Totéž platí o zůstávání doma. Sociální izolace je přitom jediný způsob, jak s virovou pandemií může bojovat opravdu každý.

Kampaň Chráním Tebe je k vidění v televizi na stanicích Prima a Nova. Svůj reklamní prostor jí věnovala řada velkých firem například T-Mobile, Air Bank, E.ON, Česká spořitelna a další. Na internetu ji podpoří Seznam. Kampaň vznikla bez nároku na honorář pro protagonisty i tvůrce. Známé značky poskytly zdarma svůj reklamní prostor v hodnotě milionů korun. Všichni se spojili proto, aby co nejvíce lidí slyšelo, jak je důležité chovat se v dnešní situaci zodpovědně.

Kampaň připravila agentura Werk.camp reklamního režiséra a kreativce Martina Přikryla, webovou stránku vyrobilo studio Soulmates. Iniciátorem nápadu a hlavou kampaně je reklamní stratég Tomáš Mrkvička.

Web: https://www.chranimtebe.cz
Facebook: https://www.facebook.com/chranimtebe
Video: https://youtu.be/tBceMLK6Njw

Zapojené osobnosti

Alice Nellis, Andrej Polák, Anna Fišerová, Anna Geislerová, Bára Nesvadbová, Barbora Strýcová, Ben Cristovao, Dan Bárta, Daniela Choděrová, David Matásek, Dominik Hašek, Elizaveta Maximová, Endru, Hynek Čermák, Iva Janžurová, Jan Baset Střítežský, Jan Bendig, Jan Cina, Jan Dolanský, Jan Jankovský, Jan Lukačevič, Jana Plodková, Janek Rubeš, Jitka Schneiderová, Katka Neumannová, Klára Vytisková, Ewa Farná, Lenka Krobotová, Lenka Vlasáková a Jan Dolanský, Lukáš Příkazký, Martha Issová, Martin Dejdar, Matěj Cibulka, Matěj Ruppert, Michael Rozsypal, Miroslav Donutil, Míša Nosková, Ondřej Brzobohatý a Tatiana Kuchařová, Pavel Šimčík, Petr Vaněk, Pavel Šporcl, Petra Špindlerová, Roman Kreuziger, Taťjana Medvecká, Tomáš Měcháček, Václav Kopta, Václav Neužil, Veronika Arichteva, Veronika Kubařová, Vít Přindiš, Vladimír 518, Vladimír Polívka, Zuzana Truplová, Žofie Dařbujánová.

×

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Jak jednat s pojišťovnou v případě autonehody?

Autonehody se odehrávají každý den na našich i evropských silnicích a měli byste si být vědomi, že se vám mohou také stát. Mnoho řidičů neví, jak jednat s pojišťovnou v případě nehody.

Ajurvéda jako mužská záležitost

Jak jsou na tom muži se zdravím? Krátký pohled na výskyt klasických civilizačních chorob neposkytuje silnému pohlaví zrovna dobré vyhlídky. Dvě třetiny všech případů vyhřezlých meziobratlových plotének postihují …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Stočený tachometr Čechům nevadí. Chtějí slevu a podléhají emocím

Průzkum
Opravdu to českým řidičům tak vadí? Pro většinu motoristů není stočený tachometr důvodem k tomu, aby se poohlédla po jiném autě. Kupující ale v takovém případě požadují slevu. Vyplynulo to z průzkumu společnosti Cebia, která už téměř tři desítky let pomáhá motoristům bojovat proti nekalým praktikám při prodeji použitých vozů.
Rolovat nahoru