Parfumerie Douglas změnila nejužší vedení. Český CEO zamířil do manažerského týmu pro střední a východní Evropu

Parfumerie Douglas obměnila svůj lokální vrcholový management. Má nového generálního ředitele a finanční ředitelku. Dosavadní CEO pro CZ&SK Michal Kocman nově z pozice CEE Purchasing & Assortment Director dohlíží na oblast nákupu a sortimentu celého regionu střední a východní Evropy. Společnost si od organizačních změn slibuje zlepšení a zrychlení spolupráce s obchodními partnery a dodavateli v rámci mezinárodní strategie Parfumerie Douglas #ForwardOrganisation.
Dosavadní CEO pro CZ&SK Michal Kocman nově z pozice CEE Purchasing & Assortment Director dohlíží na oblast nákupu a sortimentu celého regionu střední a východní Evropy. Foto: Douglas

V křesle CEO pro Českou a Slovenskou republiku vystřídal Kocmana někdejší CFO společnosti Alexandr Štach. „Společně s Alexem se nám v posledních pěti letech povedlo uskutečnit rozšíření společnosti na slovenský trh, rozjet v plné síle e-commerce aktivity, a to vše podpořit vybudováním supply chain struktury a implementací CDC,“ uvedl Michal Kocman s tím, že jeho nástupce bude dále rozvíjet spolupráci s partnery a dodavateli ve všech oblastech týkajících se případné expanze, podpory prodejů a rozvoje na obou trzích.

Další personální změna se týká křesla finančního ředitele. Po čtyřech letech působení ve společnosti se funkce Financial Director Parfumerie Douglas CZ&SK chopila Tereza Trunečková. „Zaštítí už nejen controlling a reporting, ale i kompletní finanční vedení Parfumerie Douglas a bude pevnou oporou formy společného byznysu s obchodními partnery,“ zdůraznil Kocman.

Michal Kocman, který se přesunul do vedení společnosti pro trh střední a východní Evropy, má jasnou vizi. Chce především upevnit a zefektivnit spolupráci s obchodními partnery a dodavateli, posunout ji na nadnárodní úroveň a obohatit tak společný byznys.

„Se svým týmem, částečně rozděleným do klastrů dle zemí, budeme spolupracovat na strategii sortimentu všech kategorií a na harmonizaci obchodních podmínek. Dále také zaštítíme kompletní strategii sortimentu pro celý CEE region, chceme zejména zefektivnit aktuální procesy, zrychlit celý supply chain proces v rámci CEE regionu. To vše s cílem zjednodušit a optimalizovat organizaci, procesy a komunikaci v rámci spolupráce s dodavateli,“ poznamenal.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Covid jako šance. Malí farmáři prodali více vína i bioproduktů

Analýza
Ve všeobecné vlně stížností mnoha firem, jak koronavirová pandemie negativně dopadla na jejich podnikání, existují i výjimky. Mezi ty překvapivé patří drobní zemědělci, kteří si i v tak těžké situaci dokázali poradit a v druhé vlně pandemie dokonce zaznamenali zvýšený zájem například o víno nebo bio lokální produkty.