Pavla Císařová nově řídí marketing společnosti Mastercard

Personálie
Marketingovou ředitelkou společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko je od 1. března Pavla Císařová, která se v oblasti marketingu pohybuje celý svůj profesní život. Ve své nové roli bude mít na starosti zejména rozvoj marketingových a public relations strategií na základě obchodních a brandových cílů. Firma o tom informovala v tiskové zprávě.
Pavla Císařová se v oblasti marketingu pohybuje celý svůj profesní život. Nově řídí marketing společnosti Mastercard. Foto: Mastercard

Císařová ve funkci vystřídala Tomáše Doležala, který se v rámci společnosti Mastercard od začátku roku přesunul do pozice evropského ředitele pro sponzoring. Český a slovenský Mastercard má také novou finanční ředitelku, do této pozice od 1. března nastoupila Jana Šachová.

Pavla Císařová působí ve společnosti Mastercard od roku 2017. Od té doby úspěšně řídila mimo jiné marketingové strategie věrnostního programu Priceless Specials, passion marketingové strategie se zaměřením na sport nebo hudbu nebo kampaně na podporu malých a středních podniků během pandemie.

PSALI JSME:
Digitální účtenky prý porážejí ty papírové, tvrdí „průzkum“ Mastercard. U firem a podnikatelů by ale kvůli platným zákonům narazily

Zastávala rovněž pozici marketingové manažerky s odpovědností za B2C aktivity, výzkum a public relations na českém i slovenském trhu. Loni stála např. za marketingovou a komunikační strategií programu Mastercard Strive Czechia, který podporuje digitalizaci malých podnikatelů a podnikatelek.

Tomáš Doležal nastoupil do společnosti Mastercard v roce 2016 a poslední čtyři roky působil jako marketingový ředitel pro Českou republiku a Slovensko. Během svého působení především posiloval pozici Mastercard jako preferovaného partnera lokálních vydavatelů karet.

Tomáš Doležal. Foto: Mastercard

Marketingový tým pod jeho vedením spustil více než sto na míru šitých kampaní se zaměřením na aktivaci mnoha produktů nebo mobilních plateb, které se za jeho vedení staly tržním standardem. Mimo jiné řídil taky spuštění velmi úspěšného a unikátního programu Priceless Prague.

Před nástupem do Mastercard Doležal působil v pražské agentuře McCann, kam nastoupil hned po ukončení studia. V této agentuře pracoval mimo jiné právě pro Mastercard a s jeho značkou je tedy spojený více než 13 let.

Jana Šachová. Foto: Mastercard

Jana Šachová má více než 15 let zkušeností na seniorní úrovni finančního řízení a reportingu. Do společnosti Mastercard přichází z nadnárodních korporací, jako jsou Siemens, Deloitte nebo Kärcher.

V nich získala odborné znalosti v oblasti mezinárodního finančního řízení, manažerského účetnictví a výkaznictví a daňové problematiky. V rámci svého kontinuálního vzdělávání nedávno úspěšně dokončila MBA program na HHL, Leipzig Graduate School of Management.

PSALI JSME:
Hledat peněženku nebo kartu už nebude třeba. Mastercard zahájil novou éru biometrického ověřování plateb

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.