Fidoo poskytuje malým a středním podnikům komplexní sadu nástrojů k finančnímu řízení. Kromě expense managementu (správy výdajů – pozn. red.) jde také o digitalizované cestovní příkazy, knihy jízd, předplacené karty a další nástroje. Nově k nim přibyde i zahraniční směna.
A právě stávající klienti Fidoo budou ti první, kteří budou mít možnost směnu využít, aby maximalizovali svůj zisk z úspěšných zahraničních spoluprací. V průběhu příštího roku pak Fidoo připravuje také expanzi na zahraniční trhy – své klientské portfolio hodlá rozšiřovat nejprve na Slovensku.
Petr Psutka začínal jako produktový manažer v Citibank, šéfoval platebním kartám v GE Money Bank, působil v ČSOB, aby se následně vrátil do Monety jako senior manažer pro investice a pojištění. Jeho úkolem ve Fidoo bude mimo jiné vytvořit obchodní tým, který bude znát každodenní starosti podnikatelů, a vybudovat tak silný kanál pro distribuci služeb – nikoli jednotlivě, ale jako celého ekosystému pro finanční řízení malých a středních podniků.
„Do Fidoo přicházím ve skvělý čas. Ekonomika se po dvou letech inflačního útlumu začíná opět nadechovat a české firmy mají naději na růst. Zároveň ale potřebují pečlivě hlídat náklady, aby ekonomický růst ‚nepropálily‘,“ říká Petr Psutka, nový obchodní ředitel Fidoo.