Štěpán se v minulosti například podílel na transformaci české pobočky francouzské banky BNP Paribas Personal Finance SA, kdy se ze splátkové společnosti Cetelem se v rámci transformačního projektu stala Hello Bank! Následně se přesunul na pozici Head Of Customer Service, kde mimo jiné vedl celkovou transformaci kontaktního centra.
„Jsem nadšený, že se mohu podílet na dalším rozvoji Arvalu a tím plynule pokračovat ve službách skupině BNP. S plným vědomím všech úspěchů, kterých společnost v posledních letech dosáhla, a z toho plynoucí odpovědnosti, věřím, že moje role a zejména celé naše oddělení pomohou společnosti k udržitelnému růstu a rozvoji také v dalších letech,“ sdělil Petr Štěpán redakci FAEI.cz.
„Jedním z našich prvních úkolů je podpořit růst retailového businessu,“ informoval šéf nového oddělení. Následovat bude, jak vysvětlil, práce na strategiích s ohledem na dlouhodobé cíle a na to navazující definování konkrétních kroků a opatření. „Od nového týmu si slibujeme zdokonalení našich procesů a celkové zvýšení efektivity,“ řekl redakci generální ředitel společnosti Arval Aleš Polák.