Petr Vlasák nastupuje do agentury CZECH PROMOTION

Novou posilou marketingové agentury CZECH PROMOTION se stal Petr Vlasák. Své zkušenosti provázené oceněními za kreativitu a efektivitu uplatní v projektech pro klienty napříč agenturou. Jak v kreativních řešeních, tak při tvorbě strategií.
Petr Vlasák nastupuje do agentury Czech Promotion. Foto: Czech Promotion

CZECH PROMOTION tím pokračuje v posilování svých týmů. Aktuálně její full servisové služby v marketingu, reklamě, plánování a nákupu médií nebo místě prodeje poskytuje již sto specialistů.

„Letošní rok je pro nás svým způsobem přelomový. Výrazně rozšiřujeme a zkvalitňujeme služby klientům – s tím souvisí i personální růst týmů našich profesionálů. Jsem rád, že se se svými dlouholetými zkušenostmi zapojí i Petr Vlasák, spolupráce to bude pro všechny přínosná,“ říká Jan Coufal, CEO agentury CZECH PROMOTION.

Tvůrčí činností v reklamě a marketingu se Petr Vlasák věnuje po celou svou profesní kariéru. Pracoval v Grey Praha, DDB, Saatchi & Saatchi, YYY Agency a více než patnáct let jako kreativní ředitel v agentuře Comtech_Can.

V roce 2017 získal Zlatý ohníček za svůj přínos oboru od Art Directors Clubu, v roce 2020 Clio Award a jeho práce pro Český červený kříž byla vybrána pro Exhibition for Good na Cannes Lions. Petr Vlasák je také prezidentem Creative Copywriters Clubu, cechovní organizace reklamních textařů.

„Pracovat ve velké české marketingové firmě je pro mě po zkušenostech ze síťových a menších lokálních agentur přirozeným krokem v profesní dráze. Věřím, že můžu být agentuře v jejím dalším růstu prospěšný a pomoci jejím klientům být víc vidět,“ uvádí Petr Vlasák.

Agentura CZECH PROMOTION je lídrem na poli pragmatického marketingu. Svým klientům nabízí tvorbu efektivních kampaní, tedy full servis počínaje analýzami, výzkumy a nastavením funkčních strategií, přes kreativní řešení a realizaci kampaní, až po off-line a on-line mediální plánování, nákup a vyhodnocení či PR služby. Agentura je velmi úspěšná i v designu a in-store realizacích, za která každoročně sklízí oborová ocenění.

Do konce roku čeká agenturu, sídlící na pražském Karlíně, rozšíření svých stávajících prostor na celkových 2000 metrů čtverečních. Nové kanceláře nabídnou originální a moderní zázemí pro své stávající i nové pracovníky.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Letní tábory pro děti už stojí skoro stejně, jako dovolená u moře

Průzkum
Pobyt v chatce nebo ve stanu v českých luzích a hájích je mnohdy srovnatelný s cenou levnějších zájezdů k moři. Třetina rodičů očekává, že si letos za letní tábor pro své děti připlatí k moři. Každý pátý rodič počítá, že za svou dceru nebo syna zaplatí více než deset tisíc korun. Ukázalo šetření společnosti Provident Financial, který mají Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) k dispozici.