Pivovary Staropramen a Plzeňský pivovar hlásí personální změny

Dva významné tuzemské pivovary, Pivovary Staropramen spadající pod společnost Molson Coors, a Plzeňský pivovar Plzeňského Prazdroje (vlastněný japonským koncernem Asahi) ohlásily v únoru personální změny na klíčových postech. U Staropramenu byly změny dány rozsáhlou změnou struktury v mateřské společnosti, v rámci Plzeňského Prazdroje pak šlo o přesun uvnitř skupiny.
Řízení společnosti Pivovary Staropramen v České republice a na Slovensku se od února ujal dosavadní komerční ředitel Zdenek Havlena. Foto: Archív

Společnost Molson Coors od loňského podzimu prochází zásadní reorganizací s cílem zjednodušit a zefektivnit své fungování. Došlo tak ke změně řízení, kdy ze čtyř původních obchodních jednotek vznikly pouze dvě: Severní Amerika a „zbytek světa“ (EMEA – Europe, Middle East, Africa a APAC – Asia Pacific and Australia).

Řízení společnosti Pivovary Staropramen v České republice a na Slovensku se od února ujal dosavadní komerční ředitel Zdenek Havlena. Ve vedení nahradil Petra Kovaříka, který své působení ve společnosti Pivovary Staropramen ukončil v prosinci minulého roku v důsledku reorganizace, kterou prochází mateřská společnost Molson Coors. Přes veškeré strategické a strukturální změny Staropramen nadále zůstává jednou z klíčových světových značek této pivovarské skupiny.

Zdenek Havlena působil od loňského roku na pozici komerčního ředitele a zároveň byl jednatelem a předsedou představenstva Pardubického pivovaru. Do společnosti Pivovary Staropramen se vrátil v lednu 2017 na pozici finančního ředitele. Pracoval zde již v letech 2001–2008, následně přijal nabídku pracovat pro bývalého vlastníka naší společnosti ABInbev v Rusku a Belgii. Zdenek tak přináší řadu manažerských zkušeností z velké pivovarnické společnosti, a to jak z českého, tak i zahraničního prostředí.

Kofroň, plzeňský rodák, se do mateřského pivovaru vrací po pěti letech. Foto: Archív

Petr Kofroň, dosavadní manažer velkopopovického pivovaru, změnil v rámci Plzeňského Prazdroje působiště. Od začátku února nastoupil na pozici šéfa pivovaru v Plzni. Kofroň, plzeňský rodák, se do mateřského pivovaru vrací po pěti letech. S Prazdrojem spojil Kofroň celou svou dosavadní profesní kariéru. Připravoval zde svoji diplomovou práci při studiu na Vysoké škole chemicko-technologické.

V roce 2009 se Kofroň stal sládkem a postupně se vypracoval až na nejvyšší sládkovskou pozici. Jako vrchní sládek celého Prazdroje odpovídal více než čtyři roky za kvalitu výroby v pivovarech Plzni, Velkých Popovicích a Nošovicích. Posledních pět let pak spojil s velkopopovickým pivovarem, kde zastával pozici manažera závodu.

Kofroň ve funkci nahradil Stanislava Hamaru, který po více než sedmi letech přechází na novou pozici manažera rozvoje výroby všech pivovarů Plzeňského Prazdroje. V ní bude zodpovědný za rozvoj nových technologií ve výrobě a bude se starat o to, aby byla dlouhodobě udržitelná z pohledu vlivu na životní prostředí i kapacitu.

PSALI JSME:
Svět má o české pivo čím dál větší zájem

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Na čem závisí další oživení společnosti Meta?

Společnost Meta (dříve Facebook, pozn. red.), která od začátku roku vzrostla o více než 30 procent, oznámí ve středu, po uzavření trhu a zámořského času, své výsledky. Po téměř 80% propadu ze svého vrcholu v srpnu …

Akcionáři Monety schválili dividendu devět korun za akcii

V úterý proběhla valná hromada Moneta Money Bank, která patří mezi šestici největších v tuzemsku působících bank a která zároveň – jako jediná – není většinově vlastněna „matkou“ ze zahraničí. S tím samozřejmě …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.