Poštovní spořitelna nově nabízí klientům možnost mít peníze na účtu do 15 minut

Poštovní spořitelna připravila pro své klienty novinku v procesu podání žádosti o úvěr a jejím následném zpracování. Na konci července tak spustila online půjčky s rychlým vyřízením. Nyní můžou mít klienti Poštovní spořitelny peníze na účtu do 15 minut od zahájení žádosti.

„Zrychlili jsme poskytování půjček v elektronickém bankovnictví. Celá transakce proběhne zcela automaticky, klient může očekávat peníze na účtu do 15 minut od prvního kliknutí do žádosti o půjčku. Výjimkou jsou pouze případy, kdy půjčka musí být z nějakého důvodu manuálně posouzena,“ říká Martin Eyberger, výkonný manažer ČSOB z útvaru Spotřební financování a dodává: „Poštovní spořitelna má velmi zajímavé ceny a velmi férové podmínky pro spotřebitelské úvěry. Pro naše klienty je žádost o půjčku velice jednoduchá, u většiny klientů vyžadujeme naprosté minimum informací. Prakticky neexistuje důvod, proč by náš klient měl jít pro úvěr do jiné banky.“

Novinka se týká poskytnutí účelových i neúčelových úvěrů do 300 000 korun i kreditních karet a kontokorentů. Online půjčka s rychlým procesem vyřízení je dostupná všem klientům, kteří využívají elektronické bankovnictví Poštovní spořitelny. V případě klientů, kteří využívají elektronické bankovnictví nepravidelně nebo vůbec poslouží nová služba jako další motivace, proč začít elektronické bankovnictví používat.

Zdroj: Tisková zpráva

Share

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *