Přestupy v marketingovém týmu Dell EMC Česká republika

Společnost Dell EMC Česká republika oznámila změny ve svém marketingovém týmu. Jakub Vítek (39) nastoupil do funkce marketingového ředitele pro Českou republiku. Ve funkci nahrazuje dlouholetého ředitele lokálního marketingového týmu Dell (a posléze Dell EMC) Stanislava Hájka (44), který přechází v rámci Dell EMC do regionální pozice vedoucího plánování marketingu a rozpočtu partnerského prodeje pro region EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika).

Jakub Vítek bude mít na starosti řízení všech marketingových a komunikačních aktivit tuzemské pobočky Dell EMC v České republice a bude úzce spolupracovat s obchodním týmem a týmem pro partnerský prodej.

Jakub Vítek (marketingový ředitel pro ČR): Jakub se pohybuje v oblasti marketingu více než 10 let a pracoval pro firmy z různým segmentů. Před svým příchodem do české pobočky Dell EMC, pracoval téměř 2 roky ve společnosti IBM Česká republika, kde měl na starosti marketingové aktivity pro region střední a východní Evropy, včetně digitálních komunikací a online mediálních kampaní.  Předtím působil přes 5 let v marketingu a komunikaci  Komerční banky. Jakub vystudoval Fakultu tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, má dvě dcery a ve volném čase se rád věnuje kolektivním sportům jako je basketball nebo fotbal a rád sleduje krimi filmy a seriály.

Stanislav Hájek (EMEA channel marketing planning and budget lead – vedoucí pro plánování marketingu a rozpočtu partnerského prodeje pro oblast EMEA): Stanislav působí ve společnosti Dell přes 12 let. Do firmy nastoupil jako produktový manažer pro mobilní řešení a postupně pracoval ve funkcích Channel Marketing Manager a Country Marketing Manager pro trhy v ČR, Slovensku či Finsku. Poslední 2 roky řídil marketingové aktivity Dell EMC v České republice pro koncové zákazníky i partnerský prodej. Nyní se bude věnovat plánování marketingových aktivit a rozpočtům programů partnerského (channel) prodeje na úrovni regionu EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika). Je absolventem České zemědělské univerzity v Praze, má 3 děti a kromě „běžných“ zájmů jako je pěší turistika a cyklistika, má rád také „extrémní podmínky“, které si užívá např. při výškovém kácení stromů.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.