Přestupy v marketingovém týmu Dell EMC Česká republika

Společnost Dell EMC Česká republika oznámila změny ve svém marketingovém týmu. Jakub Vítek (39) nastoupil do funkce marketingového ředitele pro Českou republiku. Ve funkci nahrazuje dlouholetého ředitele lokálního marketingového týmu Dell (a posléze Dell EMC) Stanislava Hájka (44), který přechází v rámci Dell EMC do regionální pozice vedoucího plánování marketingu a rozpočtu partnerského prodeje pro region EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika).

Jakub Vítek bude mít na starosti řízení všech marketingových a komunikačních aktivit tuzemské pobočky Dell EMC v České republice a bude úzce spolupracovat s obchodním týmem a týmem pro partnerský prodej.

Jakub Vítek (marketingový ředitel pro ČR): Jakub se pohybuje v oblasti marketingu více než 10 let a pracoval pro firmy z různým segmentů. Před svým příchodem do české pobočky Dell EMC, pracoval téměř 2 roky ve společnosti IBM Česká republika, kde měl na starosti marketingové aktivity pro region střední a východní Evropy, včetně digitálních komunikací a online mediálních kampaní.  Předtím působil přes 5 let v marketingu a komunikaci  Komerční banky. Jakub vystudoval Fakultu tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, má dvě dcery a ve volném čase se rád věnuje kolektivním sportům jako je basketball nebo fotbal a rád sleduje krimi filmy a seriály.

Stanislav Hájek (EMEA channel marketing planning and budget lead – vedoucí pro plánování marketingu a rozpočtu partnerského prodeje pro oblast EMEA): Stanislav působí ve společnosti Dell přes 12 let. Do firmy nastoupil jako produktový manažer pro mobilní řešení a postupně pracoval ve funkcích Channel Marketing Manager a Country Marketing Manager pro trhy v ČR, Slovensku či Finsku. Poslední 2 roky řídil marketingové aktivity Dell EMC v České republice pro koncové zákazníky i partnerský prodej. Nyní se bude věnovat plánování marketingových aktivit a rozpočtům programů partnerského (channel) prodeje na úrovni regionu EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika). Je absolventem České zemědělské univerzity v Praze, má 3 děti a kromě “běžných” zájmů jako je pěší turistika a cyklistika, má rád také “extrémní podmínky”, které si užívá např. při výškovém kácení stromů.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

84 % Čechů má ve své domácnosti auto

Počet aut v Česku stále roste. Podle statistik Ministerstva dopravy u nás jen za minulý rok přibylo 230 tisíc osobních automobilů. Z průzkumu pro úvěrovou společnost PROFI CREDIT vyplývá, že alespoň jeden automobil má ve své domácnosti 84 % Čechů. 30 % z nich financovalo jeho nákup půjčkou.

Nízká nezaměstnanost brzdí rozvoj firem

76 procent českých exportérů vnímá jako bariéru v rozvoji podnikání současnou nízkou nezaměstnanost. Společnosti na tuto situaci reagovaly nebo plánují reagovat cíleným zaměstnáváním cizinců (63 procent) a více jak polovina  firem bude řešit tuto situaci robotizací. 6 procent českých firem některé …

Nejčtenější

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru