Pro klienty AXA se po sloučení s pojišťovnou Uniqa nic nemění

„Pro dosavadní klienty AXA se kromě změny loga na jejich smlouvách nic nezmění,“ uklidňuje Uniqa pojišťovna, která se v polovině října stala vlastníkem společností AXA v Polsku, České republice a ve Slovenské republice. Jen v České republice díky integraci AXA získala Uniqa 800 tisíc nových klientů a dosavadní pojišťovna tak od příštího roku vstoupí i na penzijní a investiční trh.
Už během prvního čtvrtletí příštího roku proběhne přebrandování poboček AXA na Uniqa. Foto: Depositphotos.com

Definitivní sloučení, tzv. legal merger, společností AXA pod značku Uniqa bude podle sdělní pojišťovny Uniqa dokončeno v létě 2021. Předtím se všechny entity AXA přejmenují na Uniqa. U penzijní a investiční společnosti by se tak mělo stát už na přelomu roku. Tato změna však nebude mít žádný reálný dopad na dosavadní smlouvy zákazníků AXA.

„Při každé fúzi přebírá nástupnická společnost všechny závazky původní firmy. Smlouvy budou pokračovat dál bez jakýchkoli změn se všemi právy a povinnostmi, které z nich vyplývají. Nebudou se měnit třeba ani účty, na které se hradí platby klientů. Pouze od okamžiku spojení společností bude plnit závazky Uniqa namísto AXA,“ vysvětluje generální ředitel Uniqa Martin Žáček.

V lednu dojde k přejmenování penzijní společnosti a investiční společnosti AXA a její klienti obdrží informaci, že se změnil jejich název. V České republice se změna bude týkat doplňkového penzijního spoření AXA a staršího penzijního připojištění ve III. pilíři.

PSALI JSME:
Dokončeno. Uniqa převzala společnosti pojišťovny AXA na trzích střední a východní Evropy

AXA podnikala v oblasti penzí už od 90. let a v současné době drží bezmála desetiprocentní tržní podíl. Počet smluv penzijního spoření a staršího penzijního připojištění přesahuje 300 000, přičemž podle výsledků zhodnocení úspor klientů patří AXA k nejlepším na českém trhu. Investiční společnost AXA zahájila svoji činnost na českém trhu v roce 2005 a má nyní přibližně 75 000 klientů.

„Penzijní společnost i investiční společnost budou zařazeny do Uniqa včetně existujících licencí a také týmu, jenž se o klienty staral. Tím je zajištěna kontinuita jak závazků, tak i know-how a servisu,“ ujišťuje Peter Socha, předseda představenstva penzijní a investiční společnosti AXA v Čechách, který je povede i pod značkou Uniqa.

Klientům budou k dispozici i nadále obchodní pobočky AXA, ale už během prvního čtvrtletí příštího roku proběhne jejich přebrandování na Uniqa. Na všech kontaktních místech s logem Uniqa budou k dispozici informace, jakým způsobem mohou být obslouženi dosavadní zákazníci značky AXA. „V průběhu roku 2021 plánujeme postupně sjednotit služby tak, aby klienti obou značek mohli plnohodnotně využívat služeb poboček Uniqa, mezi nimiž budou i původní AXA obchodní místa,“ říká Socha.

PSALI JSME:
Pojišťovna Aegon se spojuje s NN. Pro klienty se nic nemění

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Akcionáři Monety schválili dividendu devět korun za akcii

V úterý proběhla valná hromada Moneta Money Bank, která patří mezi šestici největších v tuzemsku působících bank a která zároveň – jako jediná – není většinově vlastněna „matkou“ ze zahraničí. S tím samozřejmě …

Generali má celosvětově novou organizační strukturu

Správní rada společnosti Generali schválila tento týden na svém zasedání novou organizační strukturu, která odráží hlavní aktivity skupiny tak, jak je navrhl její generální ředitel Philippe Donnet. Od letošního …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Kyberzločinec se natahoval pro 13 milionů korun, ale neuspěl

Průzkum
Více než polovina Čechů a Češek se dostala do situace, kdy se někdo snažil ukrást peníze z jejich účtu nebo platební karty. Vyplývá to z výsledků nejnovějšího průzkumu, který Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) poskytla technologická a platební společnost Mastercard. Podle České bankovní asociace (ČBA) je nejvyšší zachráněná částka u jednoho klienta 13 milionů korun.