Pro ojeté auto na internet? Otevřelo se největší evropské on-line autotržiště

Podle analýzy společnosti Aures Holdings české inzertní portály v září nabízely zájemcům o ojetý automobil celkem 104 881 vůz. Autotržiště Carvago, které se na začátku října otevřelo koncovým zákazníkům, ojetin nabízí téměř desetkrát víc, tedy téměř jeden milion. Z tohoto množství lze nalézt požadovaný vůz doslova na pár kliknutí.
Pro ojeté auto na internet? Ilustrační foto: Depositphotos.com

Zafinancovat, pojistit a objednat kompletně on-line, s dovozem až před dveře domu a s jistotou, že automobil byl zkontrolován odborným servisním centrem a jeho bezchybný stav je garantován zárukou po dobu jednoho roku. Tak vypadá nový model prodeje ojetých vozů, ze kterého chce automotive start-up Carvago do budoucna udělat nový standard pro evropský trh.

Zákazníci si na Carvago mohou vybírat z široké palety vozidel s nájezdem do 160 tisíc kilometrů a do deseti let stáří, navíc s prodlouženou zárukou šesti, respektive dvanácti měsíců včetně asistenčních služeb. Ze široké nabídky automobilů budou díky tomuto unikátnímu konceptu moci vybírat jak čeští, slovenští a němečtí zákazníci, tak postupně se přidají také zákazníci z dalších zemí, jako jsou státy Beneluxu, Francie, Itálie, Rakousko, Španělsko a Švédsko. Carvago se plánuje následně rozšířit až do 17 zemí po celé Evropě.

Carvago v rámci konceptu prodeje on-line vedle tzv. „door to door delivery“ a garance doručení vozu do 15 pracovních dnů jako první nabízí také kompletní financování i na vozy ze zahraničí, pojištění a prodlouženou záruku. Každý automobil prochází komplexní kontrolou složenou, na jejímž konci zákazník obdrží detailní certifikovaný popis technického stavu vozu. Důkladné prověření vozů Carvago na evropské úrovni realizuje s partnery jako TÜV, DEKRA či Pirelli.

Vozy před finálním prodejem koncovému zákazníkovi Carvago vykupuje do svého vlastnictví, díky čemuž může garantovat stoprocentní stav prodávaných vozů a jako jejich vlastník na ně poskytovat záruku. Nabízí také možnost prodloužené záruky, stejně jako další služby včetně STK, přihlášení apod. Podle CEO start-upu Carvago Jakuba Šulty firma uplatňuje striktní pravidla nákupu vozů: „Zákazníkům nabízíme jen ta auta, která projdou přísným auditem kvality, což jsou průměrně jen dvě z pěti.“

PSALI JSME:
Pandemie zásadně změní trh s ojetinami: Do pěti let se každé desáté auto prodá on-line

Zavřít reklamu ×
    • A z těch států to je nové, nebo také z bazaru ?
      Tu značku co si si koupil bych nechtěl ani zadarmo.

      • Michal nepíše jakého Chevroleta.Ty toho o značce moc nevíš.Americký Chevrolet je úpně něco jiného,než ty sračky,které se prodávají tady a jsou vyrobené bůhvíkde.

      • Zlatý kříž – Chevrolet – je u nás téměř vždy Daewoo. Camaro se tu shání jinak, než Orlando.

  1. Taky mám v plánu nákup Ameriky ,koukal jsem a za ty ceny co mají sezenu o 2 roky mladší i s dovozem…

  2. Tak já nevím kdo před napsáním tohoto článku něco požil, neboť když pominu portál Mobile.de, tak můj oblíbený Autoscout má nabídku přes 2 miliony vozidel, bez Švýcarska.

  3. Maso nebo zeleninu si občas nechám dovézt a když se mi nelíbí, dám to psovi nebo slepicím. Ale co s takovým autem, jak těžké ho bude reklamovat, měnit nebo vracet??

  4. Martine Bednáři, když už používáš Google překladač, tak to po něm taky musíš pořádně opravit. Jinak se hrozně ztrapňuješ. – „portály nabízely 104 881 vůz,, lze nalézt považovaný vůz“.
    To je jen první odstavec.

    • Když se lidé neznají, obvykle si netykají, Tome. Proč bych používal Google překladač na český text od Aures Holdings? Zkus si vyslovit tu číslovku 104 881. Ano, sto čtyři tisíce osm set jeden vůz. Nebo „jedenaosmdesát“. Obě varianty jsou spisovně správně. Jinak díky za upozornění na překlep, správně má být „požadovaný“. Opraveno.
      Martin Bednář

      • Na internetu málokdy vykám. Ale máš pravdu, v češtině je to tak správně, nenapadlo mě to takhle číst. Řekl bych, že většina lidí by, stejně jako já, spíše četla osm set osmdesát jedna, tudíž vozů. Obojí je správně, ale to málo používané je divné:+))

  5. Ojetiny jsou v ČR v katastrofálním stavu vyžadující v brzké době velkou investici. Kupodivu mají čerstvou STK. Za 2 roky už STK neuděláte ani omylem.

  6. Z tohoto množství lze nalézt požadovaný vůz doslova na pár kliknutí. V článku ale pro jistotu není odkaz na klikutí ani jeden. Proč proboha, internet je o interaktivitě. Jestli nechcete publikovat odkazy, vydávejte noviny, tam klikat nejde 🙁

Napsat komentář: Petr Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Motorismus

Škodovka ukázala elektrický městský crossover Epiq

Největší tuzemská automobilka, Škoda Auto, spadající do německého koncernu Volkswagen, odtajnila v pátek jméno svého elektrického městského crossoveru, a to společně s designovou studií nabízející první pohled na …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Jaká je budoucnost výškových dřevostaveb v Česku?

Analýza
V České republice stále platí zastaralá norma omezující výšku dřevostaveb na devět, respektive dvanáct metrů. Legislativa by se však měla brzy změnit. S ohledem na nespornou ekonomickou výnosnost projektů chtějí developeři stavět minimálně osmipatrové stavby (22,5 m), s výhledem do budoucna až osmdesátimetrové projekty, a to tzv. inženýrským způsobem.