„První klubová“ spouští cestovní pojištění. Má vysoké limity a pojištění odpovědnosti ve standardu

Členové První klubové pojišťovny mají nově možnost sjednávat si cestovní pojištění. Za příznivé ceny jsou k dispozici jedny z nejvyšších limitů plnění na trhu. Už základní varianta obsahuje pojištění odpovědnosti a dovoluje připojistit si aktivity, kterým se jiné pojišťovny často vyhýbají.

Už základní varianta cestovního pojištění pod názvem Jistota nabízí limity na léčebné výlohy i odpovědnost za škodu po pěti milionech Kč, a to jen za 20 Kč na den (dospělý, cesta do Evropy). Rozšířená varianta Komplet (54 Kč/den) poskytuje krytí léčebných výloh dokonce bez limitu a pojištění odpovědnosti za škodu má limit deset milionů Kč.

Vysoké limity zejména u pojištění odpovědnosti jsou na trhu spíše výjimkou, přitom jde o jednu z nejdůležitějších složek cestovního pojištění. Riziko způsobení škody někomu jinému (například při srážce na sjezdovce či na kole nebo poškození majetku) je relativně velké a požadované odškodné se může vyšplhat do astronomických částek.

„Některé pojišťovny v nejlevnějších variantách pojištění odpovědnosti vůbec nenabízejí, což nám přijde jako nebezpečný hazard. Už naši základní variantu jsme proto navrhli tak, že v dostatečné míře kryje všechna podstatná rizika, s nimiž je cestování spojeno,“ říká členka představenstva První klubové pojišťovny Martina Höferová.

Zajímavá je nabídka První klubové pro vyznavače aktivní dovolené a adrenalinových sportů. Do připojištění rizikových sportů totiž zahrnuje i aktivity, které se jinde pojistit většinou nedají. Jde třeba o freeride, skialpinismus nebo ferraty obtížnosti E. „Vycházíme z toho, že náročné aktivity provozují lidé, kteří mají zkušenosti, dostatečný trénink a odpovídající vybavení. Do svého sportu se nepouštějí proto, aby si ublížili, ale proto, aby si jej užili. Pokud se náhodou stane neštěstí, mají nárok být pojištěni stejně jako ostatní – od toho tu pojišťovny jsou,“ vysvětluje Höferová.

První klubové pojišťovna navíc na konci každého roku rozděluje svým členům zpět tři čtvrtiny zisku. Při současném výhledu hospodaření na rok 2016 by za pojištění týdenní dovolené ve Švýcarsku s rizikovými sporty (7 dnů á 40 Kč/den = 280 Kč) dostal člen na konci roku zpět podíl na zisku ve výši 84 Kč. Denní cena pojištění se tak fakticky snižuje na 28 Kč/den.

Další výhodou cestovního pojištění u První klubové je, že pokud si jej klienti ráno sjednají, v poledne už mohou bez obav brázdit svahy alpských sjezdovek, užívat si nákupy v Miláně nebo se potápět u řeckých ostrovů. Pojištění totiž platí už 4 hodiny po sjednání.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Jaká je budoucnost výškových dřevostaveb v Česku?

Analýza
V České republice stále platí zastaralá norma omezující výšku dřevostaveb na devět, respektive dvanáct metrů. Legislativa by se však měla brzy změnit. S ohledem na nespornou ekonomickou výnosnost projektů chtějí developeři stavět minimálně osmipatrové stavby (22,5 m), s výhledem do budoucna až osmdesátimetrové projekty, a to tzv. inženýrským způsobem.