S digitálním marketingem si teď poradíte i sami.zdroj: www.forpsi.com

S digitálním marketingem si teď poradíte i sami

Významným nástrojem pro fungování snad každého podnikání je v dnešní době webová prezentace. Existuje množství šablon a systémů, díky kterým si můžete vytvořit web za „pár kaček“, a také ho samostatně spravovat. Daleko složitější je postavit web a následně jej spravovat tak, aby vaši nabídku potenciální klienti našli a obsah prezentace byl efektivní. A tak jste již mohli slyšet pro někoho možná děsivé zkratky jako SEO, SEM, PPC, či termíny jako Google Analytics, cloudové služby atd.

Šířit povědomí o značce a nabízet své produkty a služby na internetu spadá pod tzv. online marketing. Pomoc v této oblasti nabízí nesčetné množství digitálních agentur i živnostníků. Ceny jsou od pár stovek korun měsíčně až po částky, které si nemůže dovolit každý.

Co tedy dělat, když máte omezený rozpočet i nedostatečné znalosti, ale rádi byste využili potenciálu, který digitální svět skýtá? Akciová společnost INTERNET CZ, která podniká pod obchodní značkou Forpsi a která patří k největším poskytovatelům internetových služeb na českém trhu, spojila 11 odborníků z oblasti online marketingu. Díky jejich znalostem, zkušenostem a vstřícnosti vznikl FORPSI e-book s příznačným názvem „Jak naplno využít potenciál vašeho webu“, který je pro zájemce ke stažení zdarma.

Jde o knihu o více než sto stránkách nabitou dvanácti kapitolami týkajícími se různých oblastí digitálního marketingu. Vše je popsáno velice srozumitelně a tuto elektronickou příručku ocení nejen majitelé webů i e-shopů, ale i ti, kdo si chtějí rozšířit znalosti.

„Tímto e-bookem, který obsahuje tipy, návody a inspiraci, chceme pomoci majitelům webů se lépe zorientovat v základech digitálního marketingu a otevřít jim nové perspektivy,“ říká Erich Syrovátka, ředitel INTERNET CZ. Za nápadem s e-bookem stojí podle jeho slov zákazníci firmy. Z rozhovorů s nimi vzešlo, že ne každý podnikatel, majitel webové stránky nebo menší či střední firma, si může dovolit marketingovou agenturu, která by pomohla se SEO, e-mailingem, digitální analytikou nebo obsahem.

Pokud si chcete své znalosti o webu rozšířit, cenná je také kniha Jana Řezáče o webdesignu „Web ostrý jako břitva“, příručka od Jiřího Sedláčka „E-komerce internetový a mobil marketing od A do Z“ nebo kniha „Internetový marketing s YouTube“ od Michaela Millera. To je však jen slabý výčet kvalitních zdrojů informací. Na trhu je dnes spousta přínosných publikací, které vám pomohou orientovat se ve světě internetu.

(red)

Share

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *