Samsung Electronics opět na 6. místě v žebříčku Best Global Brands 2019

Jihokorejská společnost Samsung oznámila, že se v žebříčku Best Global Brands 2019 sestavovaném společností Interbrand opět umístila na šestém místě – a to už třetí rok za sebou. Celková hodnota značky Samsung dosáhla 61,1 miliardy dolarů a vykázala tak meziroční dvouprocentní nárůst. Ve srovnání s rokem 2013 ale hodnota značky vzrostla o více než třetinu.
Ilustrační foto: FAEI.cz

K růstu společnosti přispěly podle jejího vyjádření rozhodující měrou tyto hlavní faktory: Soustavné uvádění inovativních produktů, které vyhovují novému životnímu stylu, trendům a potřebám spotřebitelů, silný růstový potenciál založený na budoucích inovačních technologiích a fakt, že firma je globální jednička na trhu polovodičových pamětí a celkově má vedoucí postavení v tomto sektoru.

Divize společnosti Samsung zaměřená na mobilní technologie dokázala udržet krok s vývojem trhu úspěšným uvedením řady Galaxy. Divize zobrazovacích zařízení si již celých třináct let udržuje vedoucí postavení na trhu díky produktům, jako jsou televizory QLED 8K či displeje mikro LED. V oblasti digitálních spotřebičů si společnost udržela přední postavení na trhu v oblasti chladniček i praček.

K letošnímu úspěšnému umístění přispělo i vedoucí postavení společnosti Samsung na trhu a investice do inovací. Investice společnosti se neomezovaly pouze na vlastní výzkum a vývoj, ale zahrnovaly také úsilí o rozšíření produktového ekosystému prostřednictvím strategických partnerství, jakož i investice do začínajících podniků, které se zaměřují na nové obchodní příležitosti v různých oblastech včetně automobilového průmyslu.

PSALI JSME:
Apple je nejcennější značkou na světě

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Jaká je budoucnost výškových dřevostaveb v Česku?

Analýza
V České republice stále platí zastaralá norma omezující výšku dřevostaveb na devět, respektive dvanáct metrů. Legislativa by se však měla brzy změnit. S ohledem na nespornou ekonomickou výnosnost projektů chtějí developeři stavět minimálně osmipatrové stavby (22,5 m), s výhledem do budoucna až osmdesátimetrové projekty, a to tzv. inženýrským způsobem.