Sberbank zvítězila i v kategorii Nejlepší marketing na sociálních sítích oceňující nejinovativnější a nejefektivnější digitální projekty a marketingové kampaně. Počtvrté v řadě se umístila na první příčce v kategorii Nejlepší SMS bankovnictví zaměřující se na funkcionality a komfort služeb SMS bankovnictví.
Digitální korporátní bankovnictví Sberbank v regionu střední a východní Evropy zvítězilo ve třech kategoriích – Nejlepší digitální služby, Nejlepší webová stránka a Nejinovativnější digitální banka. Odneslo si i nejvyšší ocenění ve své kategorii na území Ruska.
Hodnocení časopisu Global Finance se provádí na základě posouzení objektivních i subjektivních kritérií. V rámci objektivních kritérií se hodnotí strategie banky získat a obsloužit uživatele digitálních služeb, nárůst počtu uživatelů, šíře produktové nabídky a rozvoj nových obchodních oblastí a inovativních služeb. U subjektivních kritérií se získávají názory analytiků, bankovních poradců a profesionálů v oblasti mezinárodního bankovnictví.
Vítěze ocenění odborná porota vybírá z řad finančních společností působících ve více než 150 zemí světa, mj. v Africe, oblasti Asie a Tichomoří, regionu střední a východní Evropy, Latinské Americe, Severní Americe, západní Evropě a na Blízkém východě.