Sberbank zvolena nejinovativnější digitální bankou ve střední a východní Evropě

Dle hodnocení prestižního časopisu Global Finance se nejinovativnější digitální bankou střední a východní Evropy stala Sberbank. Kritériem hodnocení je aktivní využívání nejnovějších technologií při poskytování servisu a služeb bankovním klientům.

Sberbank zvítězila i v kategorii Nejlepší marketing na sociálních sítích oceňující nejinovativnější a nejefektivnější digitální projekty a marketingové kampaně. Počtvrté v řadě se umístila na první příčce v kategorii Nejlepší SMS bankovnictví zaměřující se na funkcionality a komfort služeb SMS bankovnictví.

Digitální korporátní bankovnictví Sberbank v regionu střední a východní Evropy zvítězilo ve třech kategoriích – Nejlepší digitální služby, Nejlepší webová stránka a Nejinovativnější digitální banka. Odneslo si i nejvyšší ocenění ve své kategorii na území Ruska.

Hodnocení časopisu Global Finance se provádí na základě posouzení objektivních i subjektivních kritérií. V rámci objektivních kritérií se hodnotí strategie banky získat a obsloužit uživatele digitálních služeb, nárůst počtu uživatelů, šíře produktové nabídky a rozvoj nových obchodních oblastí a inovativních služeb. U subjektivních kritérií se získávají názory analytiků, bankovních poradců a profesionálů v oblasti mezinárodního bankovnictví.

Vítěze ocenění odborná porota vybírá z řad finančních společností působících ve více než 150 zemí světa, mj. v Africe, oblasti Asie a Tichomoří, regionu střední a východní Evropy, Latinské Americe, Severní Americe, západní Evropě a na Blízkém východě.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

V tendru na PR komunikaci ING Bank uspěl Havas

ING Bank na základě výsledků tendru na PR služby v České republice svěřuje nově podporu PR komunikace agentuře Havas. Spolupráce zahrnuje oblast public relations a propojení na další komunikační disciplíny, zejména sociální média, CSR a pořádání eventů.

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Nejčastěji škodí voda. Češi podceňují pojištění svých domovů

Analýza
Podpisem pojistné smlouvy považujeme věc za uzavřenou na mnoho let. Tak vypadá klasický scénář spojený s pojištěním nemovitosti a domácnosti. Češi zapomínají své pojistné smlouvy pravidelně kontrolovat, čímž riskují, že pojistné částky po čase již nemusí stačit na krytí případných škod. Jak tedy správně pojistit svůj domov a kdy pojistnou smlouvu aktualizovat?

Investice s vůní benzínu

Kouzlu vozů z dob minulých podléhá stále více lidí, kteří shánějí hlavně socialistické veterány. V tom jim už rok …

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru