Šéfem B2B divize MALL Group se stává Jan Hollmann. Firemní zákazníky chce naučit nakupovat on-line

Novým šéfem B2B segmentu MALL Group je Jan Hollmann (45). Přichází z Alzy, kde se se svým týmem čtyři roky staral o firemní byznys, který představoval největší rozvojový segment e-shopu.
Novým šéfem B2B segmentu MALL Group je Jan Hollmann. Foto: MALL Group

V oblasti byznysu a obchodu se pohybuje již téměř 20 let, ze své pozice chce změnit nákupní návyky ve firmách a pomoci jim se zjednodušením nákupního procesu jeho digitalizací. Na starost bude mít kompletní B2B segment napříč celou skupinou MALL Group, jejíž potenciál a možné synergie chce plně využít.

Jan Hollmann začínal kariéru jako finanční analytik, následně ale velmi rychle přešel do oblasti obchodu, ve které nasbíral zkušenosti hned v několika firmách. Kromě čtyřletého působení v Alze má za sebou také zkušenosti z firem jako LG nebo Dell, kde strávil devět let a staral se převážně o řízení prodejů, strategií a prodejních kampaní, cizí mu ale není ani start-upová scéna.

Pro svůj vlastní projekt BeeHousing, v rámci nějž zprostředkovával pronájem a chov včelstev prostřednictvím mobilní aplikace, v roce 2017 získal podporu od start-upového inkubátoru UP21 Karla Janečka.

V MALL Group bude v rámci segmentu B2B jeho hlavním úkolem vybudovat prostředí pro firemní zákazníky, pomoci se změnou nákupních zvyklostí firem, digitalizací procesů a automatizací prodeje.

„Jsem moc rád, že můžu Honzu přivítat v naší skupině. V B2B prodeji vidíme v MALL Group obrovský potenciál a Honza je tím pravým člověkem, který nám ho díky svým mnohaletým zkušenostem pomůže vytěžit na maximum,“ říká Jan Hanuš, CEO MALL Group, a dodává: „Kromě více než dvou a půl milionu produktů chceme našim firemním zákazníkům nabízet výhodné služby šité na míru, které ocení malá firma, velká korporace i veřejná instituce.“

„Mým cílem je změnit způsob, jakým český firemní trh v současnosti funguje. Firmy stále nejsou zvyklé nakupovat on-line, to ale brzy bude nutností, bez které podniky zkrátka nezůstanou konkurenceschopné. Proto chceme celý systém firemních nákupů automatizovat a katalog s nabídkou MALL Group implementovat do CRM prostředí firemního zákazníka. To vnímám jako další nutný krok, který nám i našim zákazníkům pomůže držet tempo s dobou, a věřím, že pro nás může znamenat důležitou konkurenční výhodu,“ popisuje Jan Hollmann.

„Jsem přesvědčený, že díky systematické práci na službách pro firmy dokážeme postupně změnit nákupní zvyklosti a nastartovat růst. Meziročně bychom tak mohli vyrůst klidně o 80 procent,“ dodává Hollmann.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Do Humpolce přivezli druhého delfína

Velký modrý delfín, hlavní cena 16. ročníku soutěže Marketér roku, je v Humpolci. Jeho čerstvým držitelem se stal ředitel marketingu Rodinného pivovaru Bernard Tomáš Lipták. Česká marketingová společnost cenu …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB