Škody z vichřice

Názor
Klienti AXA postupně hlásí škody, které na rodinných domech, rekreačních objektech a automobilech způsobila větrná bouře, která se přes Českou republiku přehnala v noci z neděle na pondělí. Likvidátoři odhadují, že účet silného větru bude v milionech korun. Jen během dopoledne zaregistrovali na 80 škod.
Ilustrační foto: Pixabay

Mezi škodami na nemovitostech převládají rozbitá okna a poškozené střechy, které nevydržely nápor silného větru. Výjimkou nejsou poškozené televizní, satelitní antény včetně těch pro bezdrátové připojení k internetu.

Další škody, které patrně budou hlášeny s výraznějším zpožděním, se budou týkat rekreačních objektů. Řada z nich je zazimována a jejich majitelé je poprvé navštíví s příchodem jarního počasí.

Průběh likvidace škody mohou klienti AXA sledovat online na internetu, jehož prostřednictvím také mohou předávat potřebné dokumenty, jako například fotografie škod, pořizovací doklady či účty za náklady spojené s likvidací škod. Mají tak vždy aktuální přehled o stavu svého případu, který může být díky této moderní formě komunikace rychleji vyřízen.

Samostatnou kapitolou jsou škody na vozidlech, které poškodily polámané stromy nebo popadané tašky ze střech. Většinu těchto škod na vozidlech (z havarijního pojištění či připojištění k povinnému ručení) lze zlikvidovat pomocí online aplikace během 24hodin. S postupem poradí klientům operátoři AXA linky 292 292 292. Na internetových stránkách a sociálních sítích AXA jsou k dispozici informace, jak při hlášení škody postupovat a online sledovat stav likvidace.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

V tendru na PR komunikaci ING Bank uspěl Havas

ING Bank na základě výsledků tendru na PR služby v České republice svěřuje nově podporu PR komunikace agentuře Havas. Spolupráce zahrnuje oblast public relations a propojení na další komunikační disciplíny, zejména sociální média, CSR a pořádání eventů.

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Kazítka způsobující poruchu ve spotřebičích neuvidíte, ale jsou tam

Rozhovor
Výrobci televizorů, praček, fénů nebo mobilních telefonů se dušují, že do svých spotřebičů nemontují žádná speciální kazítka, jejichž smyslem je porouchat přístroj, a přimět tak zákazníka, aby si koupil nový. Jenže podle průzkumu projektu Opravme Česko se více než 75 procent dotázaných setkalo s tím, že se zejména elektrické výrobky rozbijí krátce po konci záruční lhůty. Zákazníci jsou přesvědčeni, že nejde o …

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru