Skrz.cz expanduje s nabídkou cestování do Polska

Po osmi letech fungování na tuzemském trhu se největší český vyhledávač slev a výhodných pobytových nabídek Skrz.cz chystá expanzi pod značkou Sortado na další trhy v rámci regionu střední a východní Evropy. Jako první je na řadě Polsko.
Ředitel Skrz.cz Petr Kováčik. Foto: Skrz.cz

Od začátku listopadu zde Skrz.cz působí pod názvem Sortado. Sortado se bude v Polsku zaměřovat právě na cestování – na doméně sortado.pl aktuálně nabízí téměř 2000 nabídek od polských prodejců. „Postupně plánujeme rozšiřovat spolupráci s našimi českými klienty, kteří mají vlastní aktivity také v Polsku. A také chceme pomoci českým prodejcům pobytů s expanzí do Polska,“ uvedl ředitel vyhledávače Petr Kováčik.

Volba Polska jako prvního zahraničního trhu měla hned několik důvodů. „Polsko je veliký a rostoucí trh, kde je nižší internetová penetrace, tudíž se dá očekávat další významný růst celého trhu. Kupní silou je navíc asi třikrát větší než ČR a v oblasti cestování není v Polsku tak silná konkurence,“ řekl Kováčik a dodal: „Při úspěchu polského projektu jsme připraveni v průběhu příštího roku rychle otevřít i další trhy, primárně v regionu střední a východní Evropy.“

PSALI JSME:
Polští spotřebitelé věří ekonomickému vývoji své země nejvíce z celé Evropy. Největší pesimisté jsou Rumuni

Dalším důvodem, proč je Polsko první zemí, kam Skrz.cz expanduje, je nepochybně fakt, že do Varšavy umístila mateřská britská skupina Secret Escapes, která před rokem za více než 1,5 miliardy korun koupila Skrz.cz spolu se Slevomatem, sídlo vedení pro region střední a východní Evropy.

Větší specializaci na oblast pobytů ostatně hlásí i samotný Skrz.cz. Hodnota jím zprostředkovaných poptávek v oblasti cestování roste meziročně o 40 % a celkem už zprostředkuje roční prodeje za jednu miliardu korun. Podle Kováčika se firmě dlouhodobě daří navazovat úspěšné spolupráce s velkými cestovními kancelářemi: Mezi její partnery patří např. Invia.cz, Travelportal.cz, Zajezdy.cz, CK Neckermann, Čedok nebo BlueStyle.

Stojí za připomenutí, že potenciál polského trhu cestovního ruchu objevila už před dvěma lety skupina Alexandria Group podnikatele Alexandra Pavlova, jejíž vlajkovou lodí je jedna z největších českých cestovních kanceláří, CK Alexandria. V polovině listopadu 2016 oznámila, že koupila nejrychleji rostoucí polskou cestovní kancelář Net Holiday, která u našich severních sousedů figuruje v první desítce největších cestovek.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Firmy

Zaměstnanci v průmyslových firmách stárnou

Zvyšování věkového průměru se úzce dotýká i pracovního trhu. Zatímco v české populaci stoupl od začátku tisíciletí průměrný věk o necelého tři a čtvrt roku, u průmyslových firem hovoří odborníci až o pěti letech.

Nejčtenější

Část domácností se řítí do finanční propasti

Hospodaření některých českých domácností je dlouhodobě jen těžko udržitelné. Ačkoli se majetková a finanční situace za poslední dvě dekády celkově zvedla, je tu i jeden hodně rizikový faktor: v porovnání s výší mezd …

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru