Skrz.cz expanduje s nabídkou cestování do Polska

Po osmi letech fungování na tuzemském trhu se největší český vyhledávač slev a výhodných pobytových nabídek Skrz.cz chystá expanzi pod značkou Sortado na další trhy v rámci regionu střední a východní Evropy. Jako první je na řadě Polsko.
Ředitel Skrz.cz Petr Kováčik. Foto: Skrz.cz

Od začátku listopadu zde Skrz.cz působí pod názvem Sortado. Sortado se bude v Polsku zaměřovat právě na cestování – na doméně sortado.pl aktuálně nabízí téměř 2000 nabídek od polských prodejců. „Postupně plánujeme rozšiřovat spolupráci s našimi českými klienty, kteří mají vlastní aktivity také v Polsku. A také chceme pomoci českým prodejcům pobytů s expanzí do Polska,“ uvedl ředitel vyhledávače Petr Kováčik.

Volba Polska jako prvního zahraničního trhu měla hned několik důvodů. „Polsko je veliký a rostoucí trh, kde je nižší internetová penetrace, tudíž se dá očekávat další významný růst celého trhu. Kupní silou je navíc asi třikrát větší než ČR a v oblasti cestování není v Polsku tak silná konkurence,“ řekl Kováčik a dodal: „Při úspěchu polského projektu jsme připraveni v průběhu příštího roku rychle otevřít i další trhy, primárně v regionu střední a východní Evropy.“

PSALI JSME:
Polští spotřebitelé věří ekonomickému vývoji své země nejvíce z celé Evropy. Největší pesimisté jsou Rumuni

Dalším důvodem, proč je Polsko první zemí, kam Skrz.cz expanduje, je nepochybně fakt, že do Varšavy umístila mateřská britská skupina Secret Escapes, která před rokem za více než 1,5 miliardy korun koupila Skrz.cz spolu se Slevomatem, sídlo vedení pro region střední a východní Evropy.

Větší specializaci na oblast pobytů ostatně hlásí i samotný Skrz.cz. Hodnota jím zprostředkovaných poptávek v oblasti cestování roste meziročně o 40 % a celkem už zprostředkuje roční prodeje za jednu miliardu korun. Podle Kováčika se firmě dlouhodobě daří navazovat úspěšné spolupráce s velkými cestovními kancelářemi: Mezi její partnery patří např. Invia.cz, Travelportal.cz, Zajezdy.cz, CK Neckermann, Čedok nebo BlueStyle.

Stojí za připomenutí, že potenciál polského trhu cestovního ruchu objevila už před dvěma lety skupina Alexandria Group podnikatele Alexandra Pavlova, jejíž vlajkovou lodí je jedna z největších českých cestovních kanceláří, CK Alexandria. V polovině listopadu 2016 oznámila, že koupila nejrychleji rostoucí polskou cestovní kancelář Net Holiday, která u našich severních sousedů figuruje v první desítce největších cestovek.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Generali má celosvětově novou organizační strukturu

Správní rada společnosti Generali schválila tento týden na svém zasedání novou organizační strukturu, která odráží hlavní aktivity skupiny tak, jak je navrhl její generální ředitel Philippe Donnet. Od letošního …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Proč euro zlevňuje a americký dolar zdražuje?

Analýza
Směnný kurz české koruny je v posledních letech velmi dynamický a mění se v závislosti na několika nejdůležitějších faktorech: Úrokovém diferenciálu, ekonomická síle, politické stabilitě, tržnímu sentimentu a mezinárodnímu obchodu.