Divize Upstream ve střednědobém horizontu zvýší objem těžby, přičemž ze současných lokalit bude schopna až do roku 2023 vytěžit 100-110 000 barelů ropného ekvivalentu denně. Umožní jí to i rozvojový program na těžebním poli Shaikan v kurdském regionu Iráku, rozšíření podmořské těžby z těžebních plošin ve Spojeném království a optimalizace v Maďarsku a Pákistánu. Skupina MOL se bude snažit vytvořit do roku 2023 nové rezervy v objemu
350 milionů barelů ropného ekvivalentu.
Divize Downstream bude do roku 2023 pokračovat ve zvyšování efektivnosti a dosahování čistých úspor. V letech 2022-2023 už bude mít viditelný vliv na zisk první části strategických a transformačních projektů. Významným růstovým potenciálem pro Skupinu MOL bude i nařízení Mezinárodní námořní organizace (IMO) o lodních palivech. Změna specifikace lodních paliv zakáže paliva s vysokým obsahem síry od ledna 2020. Do té doby mohou rafinerie v Bratislavě a Százhalombattě rozšířit své marže, neboť v současnosti takový typ paliva nevyrábějí.
Očekává se, že divize Služby zákazníkům dosáhne do roku 2023 více než 500 milionů USD EBITDA uspokojováním potřeb lidí na cestách v regionu střední a východní Evropy. Skupina MOL MOL zdvojnásobí do roku 2021 provoz občerstvovacího konceptu Fresh Corner na čerpacích stanicích – bude jich 1250. Rozšíří také svou flotilu sdílených vozidel MOL Limo na 600 elektromobilů v Budapešti, a zároveň uvede tuto službu v dalších 2-3 městech.