Skupina Pale Fire Capital posiluje, komunikaci povede Patricie Šedivá

K týmu investiční skupiny PFC se nově připojí Patricie Šedivá na pozici ředitelky komunikace skupiny. Bohatými profesními zkušenostmi přispěje k rozvoji vztahů s médii, podpoří komunikaci firem v portfoliu PFC, zaměří se i na CSR aktivity.
Na fotografii zleva: Jan Barta, Patricie Šedivá, David Holý, Dušan Šenkypl. Foto: Pale Fire Capital

V portfoliu Pale Fire Capital je nyní více než 20 úspěšných firem, proto skupina posiluje svou strukturu a komunikaci, aby mohla dále růst dle svých plánů. Přijetím profesionála pro tuto oblast chce připravit komunikační strategie zejména pro firmy ve svém portfoliu, které mají české kořeny, avšak globální ambice. V rámci jejich podpory plánuje dlouhodobě a konzistentně medializovat zajímavá a aktuální témata související s excelentním výkonem českých start-upů, které jsou mnohdy známější a úspěšnější v zahraničí než v domácím prostředí.

Patricie Šedivá působí v oblasti Public Relations více než 20 let. S komunikací v celé její šíři pomáhala u operátora T-Mobile, internetovém obchodě Alza nebo u výrobce nápojů Coca-Cola HBC, kde se poslední rok věnovala i oblasti Public Affairs. Dvakrát se umístila v soutěži Mluvčí roku, aktivně se věnuje rozvoji oboru public relations v profesním sdružení PR klub, přednášela na vysokých školách. Podílela se na řadě neziskových projektů.

„Chceme českým firmám pomáhat v růstu a dalším rozvoji, komunikace je toho nedílnou součástí. Věříme, že nám Patricie pomůže optimalizovat komunikační nástroje tak, abychom se posunuli v povědomí o našem působení i portfoliu blíže k širší veřejnosti,“ uvedl David Holý, partner v Pale Fire Capital, a doplnil: „Zpracovat komunikační strategii v celé její šíři pro jednu úspěšnou firmu je skutečně náročné, mít jich ale v portfoliu přes dvacet a každou s jiným zaměřením – to je komunikačně výzva.“

„Mám radost, že mohu navázat na bohaté zkušenosti a věřím, že společnými silami nalezneme zajímavým tématům postupně cestu nejen do médií a k zákazníkům či uživatelům, ale že přes atraktivní obsah a zajímavé aktivity oslovíme i potenciální kandidáty, kteří doplní rostoucí týmy všech firem v našem portfoliu,“ uvedla Patricie Šedivá, ředitelka komunikace skupiny PFC.

Do portfolia investiční skupiny Pale Fire Capital, kterou založili Dušan Šenkypl, David Holý, Jan Barta, a Petr Krajíček patří například aukční portál Aukro.cz, internetový vyhledávač pro nábytek a home decor Favi.cz, Virtual Training, která stojí za aplikací pro indoor trénování jízdy na kole a běhání Rouvy, komunitní farmářské tržiště SCUK.cz, nejrozšířenější české řešení pro komunikací obcí s občany Mobilní rozhlas Munipolis, platforma pro turisty DayTrip působící v 60 zemích na 6 kontinentech vč. USA, digitalizace českého zemědělství AG Data, agilní outsourcování ICT specialistů TeamIT a mnozí další. Více zde: https://palefirecapital.com/portfolio/.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

ČNB schválila Marijanu Vasilescu novou CEO Sberbank CZ

Česká národní banka (ČNB) schválila předsedkyní představenstva Sberbank CZ paní Marijanu Vasilescu. Do funkce ji zvolila dozorčí rada Sberbank CZ, a to s účinností od 1. září 2021. Paní Marijana Vasilescu se tak od …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Jednou měsíčně 250 korun. Děti dostávají kapesné už ve školce

Průzkum
Více než 70 procent dětí dostává kapesné, některé dokonce už od mateřské školky. Téměř polovina rodičů ho vyplácí pravidelně jednou za týden nebo za měsíc, neceká třetina pak nepravidelně. V průměru děti dostávají 250 korun měsíčně, za což si nejčastěji kupují sladkosti a drobnosti, kosmetiku, nebo je utratí za počítačové hry. Ukázal to průzkum České bankovní asociace (ČBA) a agentury Ipsos.