Sloučení dvou největších P2P carsharingů: HoppyGo nabízí přes tisíc vozů

Dva největší poskytovatelé P2P carsharingových služeb v České republice, SmileCar a HoppyGo, se na základě schválení ÚOHS kompletně slučují. Vznikla tak jednotná platforma ke sdílení vozů, která spojuje výhody obou původních služeb a funguje pod záštitou ŠKODA AUTO DigiLab a Leo Express.

Spojení umožní dosavadním desítkám tisícům zákazníků výběr z více než 1000 vozů, čímž se HoppyGo stává největším poskytovatelem půjčování osobních automobilů v České republice. Sloučení obou platforem přináší sjednocení služeb a nabízeného vozového parku, z něhož budou těžit zákazníci obou původních poskytovatelů. HoppyGo zůstává nadále bez vstupních poplatků a nabízí samostatné a speciálně navržené povinné ručení, včetně havarijního pojištění s denní tarifikací, okamžité zaslání platby za zapůjčení vozu na účet majitele nebo asistenční služby.

Spuštěním nového HoppyGo jsme v České republice vytvořili dominantní carsharingovou platformu, se kterou můžeme začít posouvat možnosti carsharingu opět výrazným způsobem dále, a to jak z hlediska pokrytí, zázemí, podpory legislativy, ale samozřejmě i technologií a inovací. Budujeme zde prakticky zcela nový trh a alternativu k vlastnění auta. Rádi bychom vytvořili úžasný příklad toho, jak se může carsharing stát běžnou součástí dopravního systému a každodenního života lidí, dodává Jan Charouz, CEO HoppyGo.

Mezi novinky, které HoppyGo představuje, patří automatické dopočítání rozdílu stavu paliva po dojetí a přímé vyúčtování, možnost rezervací na webu, okamžitá rezervace bez nutnosti potvrzení majitelů vozů, možnost určení vlastní ceny za extra kilometry, nastavení délky rezervace a další možnosti filtrování. Majitelé aut, kteří vozy v rámci carsharingu pronajímají, pak mohou těžit ze dvojnásobné carsharingové komunity v podobě desítek tisíc uživatelů.

Naším cílem je maximálně ulehčit a zpříjemnit zákazníkům cestování. Postupně budeme do aplikace přidávat další funkce a služby, a to i za využití zpětné vazby od našich zákazníků. Chceme spustit takové funkce jako odemykání vozů pomocí mobilní aplikace, k čemuž nám může posloužit koncernová platforma Volkswagen. Přímo se také nabízí, aby aplikace HoppyGo byla integrovaná do infotainmentu vozů ŠKODA. Toho bychom chtěli dosáhnout v dohledné budoucnosti, dodává Petr Dörner, COO HoppyGo.

Od 11. července mohou uživatelé obou původních služeb na mobilních telefonech využívat novou aplikaci HoppyGo. Ke stažení je k dispozici jak na platformě iOS, tak Android a nově funguje i na webovém rozhraní.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Do důchodu v 65 letech. Nebo bude všechno jinak?

Čím jsme starší, tím více vyhlížíme magickou hranici 65 let, kdy budeme moci začít čerpat starobní důchod. Finanční prostředky, které jsme každý měsíc či jednou za rok platili státu, se nám konečně začnou vracet a …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Češi milují značkové oblečení. Ale je jich jen třetina

Průzkum
Všeobecné mínění, jak si spousta Čechů zakládá na značkovém oblečení, nabourává aktuální výzkum společnosti GfK. Košile, kalhoty, trička, obuv a další módní doplňky světových oděvních značek totiž preferuje jen třetina tuzemských zákazníků. Převažují ti, pro něž není módní symbol důležitý.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru