Sodexo uvádí na trh nový produkt pro aktivní trávení volného času zaměstnanců – ActivePass

Společnost Sodexo Benefity rozšířila svou nabídku firemních benefitů o kartu ActivePass. Ta zaměstnavatelům poskytne nový druh motivace pro všechny jejich zaměstnance v oblasti volnočasových aktivit. Karta ActivePass funguje jako permanentka a držiteli tak umožňuje jednou denně jeden vstup na více než 3700 zážitků po celé České republice.

Benefity poskytnuté zaměstnavatelem jsou důležitým faktorem pro rozhodování potenciálních zaměstnanců při hledání nové práce a stejně tak jsou významné k udržení loajálnosti stávajících pracovníků. Společnost Sodexo Benefity proto od poloviny září nabízí nový produkt ActivePass. Ten zaměstnancům umožní vybrat si z více než 260 druhů sportovních, relaxačních a jiných volnočasových aktivit po celé České republice. Nabídku pravidelně doplňují také sezonní aktivity, jako například v zimě snowtubing, bruslení nebo lyžování a v létě půjčovny in-line bruslí, lodiček, golfová odpaliště, nebo letní zábavní parky pro celou rodinu. Všechny jsou dostupné za jeden měsíční paušál, který je daňově zvýhodněn stejně jako u jiných volnočasových benefitů. Aktuálně je v nabídce ActivePassu přes 650 volnočasových zařízení po celé ČR a každý měsíc přibude okolo 150 nových.

„Nároky na zaměstnance jsou často vysoké, lidé jsou unaveni z vysokého pracovního vytížení. Z dlouhodobého hlediska to vede k poklesu produktivity zaměstnanců i jejich větší nemocnosti. Proto jsme se rozhodli naši dosavadní nabídku rozšířit o ActivePass, který dokáže zaměstnance odreagovat a zbavit je stresu, díky aktivnímu trávení volného času,“ komentuje nový produkt Milan Zelený, ředitel pro inovační projekty společnosti Sodexo Benefity, a doplňuje: „Na měsíční paušál se u karty ActivePass vztahuje stejné daňové zvýhodnění, jako je tomu u ostatních volnočasových benefitů. Oproti navýšení mzdy je tedy výhodnější téměř o třetinu. S kartami ActivePass je spojena jen minimální administrativa a zaměstnavatele ani nemusí nic stát.“

„Jedinečnost ActivePassu je v šíři jeho nabídky. Oslovit tedy může každého, sportovce i nesportovce. Držitelé mohou kromě řady sportovišť využít také opravdu širokou nabídku nesportovních volnočasových aktivit, jako jsou např. zoologické či botanické zahrady, naučné parky a IQ parky, laser game, paintball, únikové hry, bobové dráhy, dětské zážitkové parky, lanová centra, motokáry, atd. Oproti konkurenčním kartám na poli zaměstnaneckých benefitů, které jsou zaměřeny výhradně na aktivně sportující zaměstnance, jdeme s ActivePassem o krok dál,“ doplňuje Martin Pejša, majitel společnosti CreativeDock, v níž projekt ActivePass ve spolupráci se Sodexem vznikl.

Karta ActivePass má dvě úrovně: základní variantu ActivePass a rozšířenou variantu ActivePass Plus. Karty může jejich držitel využít každý den jednou v některém z více než 650 volnočasových zařízeních po celé České republice. Zaměstnavatel může, ale nemusí svým zaměstnancům na ActivePass přispívat. Většinu zařízení lze s kartou navštěvovat bez dalších poplatků, u prémiových aktivit může být účtován ještě jednorázový příplatek. Obdobnou kartu již Sodexo nabízí například v Rakousku, Polsku, Bulharsku, Rumunsku nebo Rusku.

ActivePass

Umožňuje vstup do sportovních a relaxačních zařízení, jako jsou fitness, skupinové lekce, sauny, wellness, bazény, aquaparky, sportoviště pro raketové sporty a mnoho dalších.

ActivePass Plus

Platí ve všech zařízeních, ve kterých akceptují ActivePass a je rozšířena o rodinné a zážitkové aktivity jako jsou muzea, výstavy, zoologické a botanické zahrady, dětské koutky, naučné parky, únikové hry, bobové dráhy, ale i adrenalinové zážitky jako např. paintball, laser game nebo motokáry.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Další z rubriky Tiskové zprávy

Hodnocení ČNB českou veřejností

Ve dnech 1. – 8. 2. 2018 STEM provedl pro Českou národní banku průzkum veřejného mínění, který se zaměřil na názory občanů na ČNB. Reprezentativní soubor obyvatel ČR starších 18 let byl na základě kvótního výběru zkoumán kombinací technik PAPI a CAPI. V osobních rozhovorech bylo dotázáno 1028 osob starších 18 let.

Výsledek BNP Paribas Cardif pojišťovny za rok 2017. Výrazné zlepšení výsledků

Loňský kalendářní rok byl pro společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovnu velice úspěšný. Čistý zisk pojišťovny v minulém roce zaznamenal nárůst o 26 % oproti roku 2016. V roce 2017 společnost dosáhla čistého zisku 168 milionů Kč oproti 133 milionům v roce 2016. Celkově společnost předepsala pojistné ve výši 2 262 …

Air Products míří na Mars

Spolupráce společnosti Air Products a americké kosmické agentury NASA trvá už neuvěřitelných šedesát let. Ani nejnovější mise NASA k Marsu nazvaná InSight, která odstartovala 5. května z Vandenbergovy letecké základny v Kalifornii, se nemohla obejít bez významné účasti tohoto chemického koncernu.

Nejčtenější

Ve zkušební době se o důvody výpovědi starat nemusíte

Poradna
Vypadá to, že jste dostali práci snů, ale nakonec se ukáže, že ten sen skončil dřív, než pořádně začal. Vlastně už po pár týdnech, hned ve zkušební době. Ta má sloužit k tomu, aby se zaměstnavatel i zaměstnanec poznali a prakticky kdykoli v jejím průběhu se mohli rozhodnout, zda má smysl ve spolupráci pokračovat.
Rolovat nahoru