Společnost Accenture vytvořila inovační centrum pro platformu Salesforce, které bude klientům pomáhat nacházet nový směr jejich podnikání

Společnost Accenture uvádí do života inteligentní řešení pro klienty, kteří využívají technologie Salesforce. Vytvořila pro ně inovační centrum se sídlem v kalifornském San Franciscu. Accenture Innovation Center for Salesforce se zaměřuje na vizualizace a interaktivní ukázky napříč sektory a ukazuje, jak se dají technologie Salesforce používat inovativním způsobem; tak, aby zlepšily zkušenosti koncových uživatelů, zajišťovaly sběr dat prostřednictvím unikátních operací a přinášely zákazníkům nové hodnoty.

„Naše inovační centrum pro Salesforce v San Franciscu představuje to, co umíme nejlépe: vize do budoucna a vytváření převratných inteligentních řešení, která našim klientům pomáhají transformovat jejich podnikání zcela novými způsoby,“ uvedl Saideep Raj, ředitel sekce Cloud First Applications v Accenture. „Stavíme na našem dlouhodobém partnerství se Salesforce zaměstnancích se zkušenostmi s jejich technologiemi. Jsme nadšeni, že můžeme uvádět v život disruptivní projekty, které pomáhají našim klientům digitálně transformovat jejich byznys.“

Inovační centrum Accenture pro Salesforce nabízí zkušenosti s technologiemi jako jsou servisní boti nebo praktické ukázky virtuální reality a Einstein AI – software platformy Salesforce. V globální síti inovačních center Accenture, tzv. Innovation Hubs, vznikají stále nová inteligentní řešení.

Simon Mulcahy, hlavní manažer pro inovace v Salesforce dodává: „Accenture nastavuje se svým inovačním centrem Salesforce laťku vysoko a ukazuje nám, jak se dají na této platformě vyvíjet opravdu inovativní zážitky. Accenture je náš nejlepší obchodní partner, který řídí některé z našich velkých převratných projektů. Je skvělé, že můžeme pozorovat uskutečňování jejich úspěšných vizí v oblasti zákaznických zkušeností tak poutavým a zajímavým způsobem.“

Zřízení inovačního centra pro Salesforce je součástí širšího spektra aktivit společnosti Accenture, jejichž cílem je integrovat inovativní technologie, nápady a řešení, jež ovlivňují obchodní výsledky a jsou podporou platformy Salesforce. Společnost Accenture byla jednou z prvních globálních společností, které vytvořily strategickou alianci se Salesforce a nadále posiluje svou pozici hlavního partnera. Accenture je lídrem ekosystému Salesforce, jeho činnost sahá od vývoje a zavedení téměř 20 nových řešení na trh po školení pracovních sil. Společnost Accenture zaměstnává více než 11 000 Salesforce expertů a investovala v posledních letech již do sedmi akvizic spojených s touto platformou.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.