Společnost Gepard Finance získala cenu Czech Superbrands 2018 pro značky s nejlepší pověstí na trhu

Společnost Gepard Finance, největší hypoteční specialista v Česku, získala ocenění Czech Superbrands 2018. Zařadila se tak mezi nejlepší tuzemské obchodní a spotřebitelské značky. Ocenění Superbrands se udílí v 90 zemích světa, v minulosti ho přitom získaly značky jako The New York Times, British Airways či Microsoft.

Společnost Gepard Finance se na konci září dočkala významného ocenění Czech Superbrands 2018. V rámci šestého ročníku těchto cen zařadila odborná komise společnost Gepard Finance mezi 56 oceněných obchodních značek, které byly vybrány z více než milionu registrovaných značek na českém trhu. Takto prestižní ocenění, navíc ve velmi nabité a početné konkurenci, nás nesmírně těší. Zařazení mezi nejvýznamnější tuzemské firmy je pro nás dalším signálem, že svoji práci odvádíme kvalitně,“ uvedl Jiří Pathy, předseda představenstva Gepard Finance.

Pečeť Superbrands každoročně získávají značky s vynikající pověstí, se kterými si zákazníci spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Hodnocení probíhá na základě nezávislého tříkolového poměřování desítek různých kategorií. Hlavními kritérii jsou obchodní výsledky, odborný pohled komise expertů Brand Council a v případě spotřebitelských značek také průzkum mezi spotřebiteli. „Ocenění bereme i jako závazek do budoucna. Klíčové je pro nás další zkvalitňování služeb a upevňování naší pozice největšího hypotečního specialisty na tuzemském trhu,“ uzavřel Jiří Pathy.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

V tendru na PR komunikaci ING Bank uspěl Havas

ING Bank na základě výsledků tendru na PR služby v České republice svěřuje nově podporu PR komunikace agentuře Havas. Spolupráce zahrnuje oblast public relations a propojení na další komunikační disciplíny, zejména sociální média, CSR a pořádání eventů.

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru