Společnosti EYELEVEL a ECOR spojují síly, aby malým značkám pomohly s udržitelným vývojem

Společnosti EYELEVEL a ECOR spojují síly. Obchodníkům přinesou revoluční, 100% bezodpadové vybavení prodejen Strategické partnerství bylo oznámeno na konferenci cirkulární ekonomiky Holland Circular Economy Week v Utrechtu.

Strategické partnerství je odrazem snah společností EYELEVEL a ECOR o rychlejší rozvoj udržitelných technologií v prostředí kamenných maloobchodních prodejen. Zkušenost pracovníků EYELEVEL s designem prodejen a vynikající užitné parametry ekologického materiálu ECOR® přinesou unikátní bezodpadové displeje, POP (point-of-purchase), POS (point-of-sales), vitríny (signage), luxusní obaly a další provozní materiály. Portfolio produktů na bázi ECOR® umožní designérům navrhovat technicky i esteticky dokonalé vybavení prodejen se 100% mírou recyklace.

„Je to pro nás ideální partnerství,” zdůrazňuje Ben Jensen, globální ředitel pro design a inovace EYELEVEL. “Čím více naplňujeme vizi udržitelného, bezodpadového maloobchodního prostředí, tím větší poptávku od ohleduplných a odhodlaných partnerů máme. ECOR® vznikl jako mimořádně inovativní ekologická alternativa ke standardní materiálové nabídce v daném odvětví. Naším partnerstvím reagujeme na skutečnost, že budoucnost maloobchodních kamenných prodejen závisí právě na šetrném chování k naší planetě.“

Zatímco společnost ECOR poskytne znalosti a dovednosti nezbytné pro výrobu samotného materiálu, EYELEVEL se postará o návrh a výrobu produktů a jejich implementaci do zvoleného prodejního konceptu.

Materiál ECOR® se vyrábí ze 100% recyklovaného odpadu. Je unikátní alternativou k dřevěným a papírovým materiálům. Plně podporuje princip “cradle to cradle” designu, tj. dokonalou přeměnu starého výrobku v nový. Výrobky z materiálu ECOR® neobsahují formaldehydy ani těkavé organické látky (VOC), což příznivě ovlivňuje i klima v obchodech.

„Vlastníci a designéři obchodů budou schopni dokonale zužitkovat použité materiály a minimalizovat odpady, které dnes vznikají z obalů, kancelářského papíru nebo odpadního textilu. I odpad lze přetvořit v hodnotný značkový koncept,” říká Eric Logtens, výkonný ředitel společnosti ECOR Europe a globální ředitel cirkulární ekonomiky. „Také spotřebitele to přivede k cirkulární ekonomice a zvýší poptávku po jejích principech.“

“Naší vizí je už velmi brzy spustit 100% recyklovatelný maloobchod,” dodává Petr Blabla, generální manažer společnosti EYELEVEL. První výstupy strategického partnerství společností EYELEVEL a ECOR se očekávají koncem letošního roku.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Stravenkové karty chce přes polovinu lidí, počet uživatelů roste

Popularita elektronických stravenek v Česku prudce roste. Zatímco před třemi lety podle průzkumů společnosti Mastercard usilovalo o stravenkovou kartu pouze pět procent lidí, nyní by ji namísto papírových stravenek chtělo plných 58 procent Čechů. Výrazně přitom roste i počet reálných uživatelů karet. Jen jejich …

Češi investují do nákupu ojetin na splátky stále vyšší částky

Čeští řidiči využívají příznivé ekonomické situace, rostoucích platů a také širokých možností financování k pořízení lepšího automobilu, než jaký by si pořídili ještě před několika lety. Za pět let vzrostla průměrná cena ojetého vozu financovaného z úvěru téměř o polovinu, a to na 260 tisíc korun. Zvýšila se také …

Infolinka ČSOB umí nově komunikovat i s neslyšícími

Infolinka ČSOB umí nově komunikovat i s osobami, které trpí vadami sluchu. Neslyšící nebo nedoslýchaví klienti mohou využít telefonický kontakt podporovaný online simultánním přepisem. Ten odstraňuje komunikační bariéru mezi klientem a operátorem linky, je časově vysoce efektivní a zajišťuje klientovi rovnoprávný …

Nejčtenější

Část domácností se řítí do finanční propasti

Hospodaření některých českých domácností je dlouhodobě jen těžko udržitelné. Ačkoli se majetková a finanční situace za poslední dvě dekády celkově zvedla, je tu i jeden hodně rizikový faktor: v porovnání s výší mezd …

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru