Společnosti EYELEVEL a ECOR spojují síly, aby malým značkám pomohly s udržitelným vývojem

Společnosti EYELEVEL a ECOR spojují síly. Obchodníkům přinesou revoluční, 100% bezodpadové vybavení prodejen Strategické partnerství bylo oznámeno na konferenci cirkulární ekonomiky Holland Circular Economy Week v Utrechtu.

Strategické partnerství je odrazem snah společností EYELEVEL a ECOR o rychlejší rozvoj udržitelných technologií v prostředí kamenných maloobchodních prodejen. Zkušenost pracovníků EYELEVEL s designem prodejen a vynikající užitné parametry ekologického materiálu ECOR® přinesou unikátní bezodpadové displeje, POP (point-of-purchase), POS (point-of-sales), vitríny (signage), luxusní obaly a další provozní materiály. Portfolio produktů na bázi ECOR® umožní designérům navrhovat technicky i esteticky dokonalé vybavení prodejen se 100% mírou recyklace.

„Je to pro nás ideální partnerství,” zdůrazňuje Ben Jensen, globální ředitel pro design a inovace EYELEVEL. “Čím více naplňujeme vizi udržitelného, bezodpadového maloobchodního prostředí, tím větší poptávku od ohleduplných a odhodlaných partnerů máme. ECOR® vznikl jako mimořádně inovativní ekologická alternativa ke standardní materiálové nabídce v daném odvětví. Naším partnerstvím reagujeme na skutečnost, že budoucnost maloobchodních kamenných prodejen závisí právě na šetrném chování k naší planetě.“

Zatímco společnost ECOR poskytne znalosti a dovednosti nezbytné pro výrobu samotného materiálu, EYELEVEL se postará o návrh a výrobu produktů a jejich implementaci do zvoleného prodejního konceptu.

Materiál ECOR® se vyrábí ze 100% recyklovaného odpadu. Je unikátní alternativou k dřevěným a papírovým materiálům. Plně podporuje princip “cradle to cradle” designu, tj. dokonalou přeměnu starého výrobku v nový. Výrobky z materiálu ECOR® neobsahují formaldehydy ani těkavé organické látky (VOC), což příznivě ovlivňuje i klima v obchodech.

„Vlastníci a designéři obchodů budou schopni dokonale zužitkovat použité materiály a minimalizovat odpady, které dnes vznikají z obalů, kancelářského papíru nebo odpadního textilu. I odpad lze přetvořit v hodnotný značkový koncept,” říká Eric Logtens, výkonný ředitel společnosti ECOR Europe a globální ředitel cirkulární ekonomiky. „Také spotřebitele to přivede k cirkulární ekonomice a zvýší poptávku po jejích principech.“

“Naší vizí je už velmi brzy spustit 100% recyklovatelný maloobchod,” dodává Petr Blabla, generální manažer společnosti EYELEVEL. První výstupy strategického partnerství společností EYELEVEL a ECOR se očekávají koncem letošního roku.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Vyplatí se investovat do pojištění zaměřeného pouze na ženy?

Existuje celá řada různých druhů pojištění. Od těch, které si zakládá převážná část lidí, jako je pojištění úrazové nebo životní, až po celé spektrum pojištění různých specifických nešťastných událostí. Lidé chápou důležitost pojistky, která jim dá potřebnou jistotu, žít jaksi uvolněně a s klidem. V životě ženy …

Nejčtenější

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru