Stále více Evropanů využívá FlixBus pro cestování na dovolenou

Evropané v letošním létě cestovali dálkovými autobusy na letní dovolenou více než kdy předtím. Podle údajů o cestujících ze společnosti FlixBus, o 50 procent více cestujících využilo autobusy pro cesty po Evropě v červnu, červenci a srpnu v porovnání se stejným obdobím za rok 2017. Nejoblíbenějšími destinacemi v síti FlixBusu za léto 2018 jsou Berlín, Paříž, Mnichov, Hamburk, Praha, Frankfurt, Vídeň, Amsterdam, Řím a Milán. 

„Naším cílem je nabízet dostupné cestování pro každého a jsme rádi, že cestování autobusempřed ostatními dopravními prostředky upřednostňuje na dlouhých cestách stále více lidí,“ říká André Schwämmlein, zakladatel a CEO společnosti FlixMobility. „Kromě celkově lepšího vnímání cestování dálkovým autobusem přispívá k našemu růstu i rozšiřování sítě FlixBusu do menších regionů a na vnitrostní trasy.“

Zájem o cestování zelenými autobusy roste ve všech zemích, kde FlixBus působí

Ačkoliv průměrný růst počtu cestujících FlixBusu za letošní léto je 50 procent napříč Evropou, v mnoha zemích se počet cestujících více než zdvojnásobil. Země s nárůstem objemu přepravy o 100 % a více jsou Belgie, Bosna and Hercegovina, Česká republika, Chorvatsko, Maďarsko a Španělsko. V Lucembursku, Norsku a Švédsku se počet cestujících více než ztrojnásobil, v Portugalsku byl pětinásobný a trhy v Polsku a Rumunsku zaznamenaly ještě větší nárůst v porovnání s létem roku 2017.

Z hlediska mezinárodní přepravy z České republiky v letošním létě nejvíce cestujících zamířilo do Německa, Rakouska a Polska. Zájem o cestování dálkovými autobusy oproti loňskému létu vzrostl zejména na cestách do Slovinska, a to až sedminásobně, trojnásobně na spojích do Polska a dvojnásobně více cestujících se vypravilo s FlixBusem do Itálie. Síť autobusů FlixBus a vlaků FlixTrain nabízí v Evropě přes 300 000 denních spojení do 2 000 destinací, a to jak do významných velkoměst, tak periferií a regionů. Zhruba 40 % zastávek zelených autobusů se nachází ve městech s méně než 20 tisíci obyvateli. Společnost FlixBus od jejího vzniku v roce 2013 přepravila již více než 100 milionů cestujících. Za první rok působení na českém dopravním trhu přepravila v rámci Česka a mezi ČR a zahraničím 2,3 milionu cestujících.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Firmy dokáží generovat nové nápady, ale nedokáží je uvádět do praxe

Studie Cass Business School a společnosti VMware odhaluje problémy, se kterými se podniky potýkají při realizaci inovací. Neschopnost přetavovat nápady v nové produkty, služby a strategie potřebnou rychlostí vystavuje firmy riziku selhání. Vyplývá to z nové studie, kterou zpracovala ekonomická škola Cass Business …

Světové ekonomické fórum ocenilo továrnu Rakona jako výrobní podnik budoucnosti

Na základě roční studie zkoumající více než 1000 provozoven zvolilo Světové ekonomické fórum rakovnický závod Rakona společnosti P&G jako jednu z 9 pokročilých továren – průkopníků 4. průmyslové revoluce. Závod Rakona byl oceněn především díky jeho komplexní synchronizaci: webová analytická simulace s možností …

Nejčtenější

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru