Na pozici marketingového ředitele fintechového startupu wflow nastoupil Tomáš Šebesta. V nové roli se zaměří na primárně na podporu obchodního týmu, prohloubení strategických partnerství napříč kanály a v rámci inbound marketingu posílení znalosti značky. Informaci o nové posile portálu Finanční a ekonomické informace (faei.cz) sdělilo mediální zastoupení firmy.
Wflow je český technologický startup, který se zaměřuje na digitalizaci účetnictví ve firmách doma i ve světě. Tomáš Šebesta do něj přichází z postu šéfa marketingu logistického startupu Zaslat.cz, dříve zastával pozici CMO ve skupině Outdoor Concept, kde měl na starosti hlavně značky Rock Point a Hannah.
Má bohaté zkušenosti z různých brandových či marketingových pozic, například v Pivovarech Staropramen, i z role konzultanta v analytické platformě Socialbakers. V současné době působí také jako konzultant v inkubačním programu BIC Plzeň, kde rozvíjí a mentoruje startupy a zajímavé podnikatelské projekty.
„Těším se na propojení svých zkušeností s inovativním přístupem wflow. V předchozích pozicích jsem často zažíval problémy s papírovými schvalovacími procesy, složitou alokací nákladů na správná střediska či archivací dokumentů. Věřím, že společně najdeme nejlepší způsoby, jak pomoci našim zákazníkům růst, a tím posunout i wflow vpřed,“ informoval Tomáš Šebesta.