Toyota ve svých vozech spustí hlasovou službu Amazon Alexa

Americká Toyota oznámila, že ve vybraných modelech Toyota a Lexus vybavených systémem Toyota Entune 3.0 App Suite, resp. Lexus Enform App Suite 2.0, představí v roce 2018 inteligentní hlasovou službu Amazon Alexa provozovanou na cloudu společnosti Amazon.

Po aktivaci služby jde Alexu požádat, aby například upravila teplotu v chytré domácnosti, doplnila mléko na nákupní seznam během jízdy do obchodu, nebo například spustila předčítání audio knihy ze serveru Audible. V roce 2019 budou následovat i další modely.

Díky nové funkci budou moci majitelé vozů Toyota a Lexus ve Spojených státech interaktivně využívat služby Alexa. Alexa pro pomoc zákazníkům využívá propojení s více než tisícovkou produktů třetích stran pro chytré domácnosti.

Prostřednictvím služby Alexa se může zákazník jednoduše zeptat na cestu do cíle, ovládat systém palubní zábavy, dostávat zprávy, přidávat položky na nákupní seznam, ovládat chytrou domácnost přímo z paluby vozidla a mnoho dalšího.

„Hlasové služby si rychle získávají širokou oblibu a díky začlenění služeb Amazon Alexa si budou moci majitelé vozů Toyota a Lexus už brzy povídat s Alexou na cestách automobilem,“ uvedl viceprezident a šéf informatiky Toyota Motor North America Zack Hicks.

„Naší vizí v oblasti služeb Alexa je, aby byly dostupné tam, kde by je zákazníci mohli potřebovat – doma, v kanceláři, v telefonech – a v automobilech. Díky této integraci budou moci zákazníci používat Alexu prakticky všude, kam se automobilem vydají,“ říká produktový manažer Amazon Alexa Automotive John Scumniotales.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Můj partner utrácí dvakrát víc než já, říkají Češi

Češi příliš nevěří ve schopnost svých partnerů hospodařit s penězi. Podezřívají své protějšky ze zbytečných výdajů a nedůvěra jde často tak daleko, že svým drahým polovičkám nejsou ochotni půjčit vůbec žádné peníze. Vyplývá to z rozsáhlého průzkumu Poštovní spořitelny, který mapuje finanční chování a návyky Čechů.

ČSOB: Klidnou letní dovolenou většina podnikatelů nezná

Klidnou letní dovolenou většina z malých a středních podnikatelů a firem nezažije. Celá třetina z nich si o letošních prázdninách volno vůbec nevybírá. A z těch, co si pracovní oddech dopřejí, se jen 37 procent naplno věnuje odpočívání a vypouští práci z hlavy. Vyplývá to z analýzy trávení volného času v rámci …

Equa bank zvyšuje úročení spořicího účtu HIT na 1 % p.a.

Od 20. srpna 2018 zvyšuje Equa bank bonusový úrok u spořicího účtu HIT z nynějších 0,6 % p.a. na 0,8 % p.a. Se standardní úrokovou sazbou (0,2 %) tak mohou být vklady na tomto účtu zhodnoceny až 1 % p.a. Od počátku září navíc banka upravuje podmínky pro získání této bonusové sazby. Nově bude stačit v daném měsíci …

Nejčtenější

Dress code je povinný i ve vedru, jinak hrozí vyhazov

Pokud firma trvá na nošení dress codu, tedy předepsaného oblečení i v letních vedrech, nemá zaměstnanec šanci se této povinnosti vyhnout, jakkoli mu to může být nepříjemné. Za porušení firemních předpisů může v …

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …
Rolovat nahoru