Toyota ve svých vozech spustí hlasovou službu Amazon Alexa

Americká Toyota oznámila, že ve vybraných modelech Toyota a Lexus vybavených systémem Toyota Entune 3.0 App Suite, resp. Lexus Enform App Suite 2.0, představí v roce 2018 inteligentní hlasovou službu Amazon Alexa provozovanou na cloudu společnosti Amazon.

Po aktivaci služby jde Alexu požádat, aby například upravila teplotu v chytré domácnosti, doplnila mléko na nákupní seznam během jízdy do obchodu, nebo například spustila předčítání audio knihy ze serveru Audible. V roce 2019 budou následovat i další modely.

Díky nové funkci budou moci majitelé vozů Toyota a Lexus ve Spojených státech interaktivně využívat služby Alexa. Alexa pro pomoc zákazníkům využívá propojení s více než tisícovkou produktů třetích stran pro chytré domácnosti.

Prostřednictvím služby Alexa se může zákazník jednoduše zeptat na cestu do cíle, ovládat systém palubní zábavy, dostávat zprávy, přidávat položky na nákupní seznam, ovládat chytrou domácnost přímo z paluby vozidla a mnoho dalšího.

„Hlasové služby si rychle získávají širokou oblibu a díky začlenění služeb Amazon Alexa si budou moci majitelé vozů Toyota a Lexus už brzy povídat s Alexou na cestách automobilem,“ uvedl viceprezident a šéf informatiky Toyota Motor North America Zack Hicks.

„Naší vizí v oblasti služeb Alexa je, aby byly dostupné tam, kde by je zákazníci mohli potřebovat – doma, v kanceláři, v telefonech – a v automobilech. Díky této integraci budou moci zákazníci používat Alexu prakticky všude, kam se automobilem vydají,“ říká produktový manažer Amazon Alexa Automotive John Scumniotales.

Tisková zpráva

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Škody v zahraničí rostly rychleji než počet českých turistů

Počet škod roste ještě rychleji, než počet zahraničních cest. V loňském roce ERV Evropská pojišťovna evidovala 40% meziroční nárůst škod a jejich výše vzrostla dokonce o 64 %. Průměrná výše škody z cestovního pojištění stoupla o 10 % na 10 997 korun. O třetinu přibylo velkých škod nad 100 tisíc korun. Jejich …

Šéfové tápou v motivaci a hodnotách zaměstnanců

Nové cíle, členové týmu různých typů, změna rolí, struktury a odpovědnosti, které jsou dnes v práci běžnou realitou, vytvářejí stres, konflikty a další problémy v pracovních vztazích na všech úrovních. Vedení firem a manažeři často nerozumí tomu, proč se zaměstnanec chová, jak se chová, co ho k tomu vede.

ESSOX posiluje ve financování „zelených projektů“

Společnost ESSOX významně posílila svou orientaci na financování komplexních projektů v oblasti využití obnovitelných zdrojů energie. Právě ve schopnosti financovat komplexní projekt – tedy od poradenství a zpracování projektu, přes nákup technologií a jejich instalaci, až po doplňkové služby, jako je pojištění – …

Nejčtenější

Investiční životní pojištění: Selhání státu využívá česká vyčůranost

Téma týdne
Investiční životní pojištění (IŽP) to schytává zleva i zprava, jako špatně trénovaný boxer v ringu. Navíc postupně získalo pověst podrazáka, který ten zápas bez skrupulí prodal. Za svou momentální mizernou formu ani vnímání ze strany veřejnosti ale tento produkt nemůže a nezavinili je ani jeho „trenéři“, tedy pojišťovny působící na českém trhu. Na vině je promotér, tedy stát, jeho chaotický přístup využívá …
Rolovat nahoru