Příští léto si světový lídr v cestovním ruchu klade za cíl zdvojnásobit aktuální počet klientů z České republiky a rozšířit počet svých poboček v zemi na deset. „Loni jsme dokázali na českém trhu dosáhnout čísla 50 000 spokojených rekreantů, kteří za odpočinkem a relaxací navštívili ty nejžádanější turistické destinace,“ řekl Marcin Dymnicki, generální ředitel TUI pro ČR a Polsko.
Mezi nejoblíbenější destinace pro dovolenou českých klientů patří Antalya, Mallorka a Kréta. Do všech těchto destinací jsou k dispozici přímé lety především z Prahy. Mezi další vyhledávané slunečné destinace patří Bulharsko, Egypt, Kypr, Kanárské ostrovy a Madeira. Na nejkrásnější evropské pláže dopravují turisty celoročně přímými lety partnerské aerolinky s odlety z Brna a Ostravy.
TUI kromě toho nabízí také dynamicky sestavované dovolenkové balíčky s odlety z Německa a Rakouska, které jsou obzvláště zajímavé pro zákazníky z příhraničních oblastí. Cestovní kancelář TUI má velice bohatou nabídku i pro ty, kdo dávají přednost cestování vlastním vozem. Tito klienti si mohou vybírat z mnoha ubytovacích možností například v Chorvatsku, Itálii či Polsku.
Milovníkům zasněžených svahů nabízí cestovní kancelář dovolené v Rakousku a Jižním Tyrolsku. Všechny prodejní kanály cestovní kanceláře TUI nabízejí i krátké pobyty v turisty oblíbených městech či zájezdy do vzdálených destinací, jako jsou ostrovy v Karibiku nebo Indickém oceánu. Pro nadcházející zimu je největší zájem o Tureckou riviéru, Hurghadu, Marsa Alam a Kanárské ostrovy.
V současnosti jsou nejdůležitějšími prodejními kanály cestovní kanceláře v ČR webové stránky TUI.cz a mobilní aplikace. TUI své zájezdy nabízí také prostřednictvím sítě více než 300 partnerských cestovních agentur a online agentur. Letos v létě otevřela TUI kamenné prodejny v Praze, Brně a Ostravě, a chystá otevření dalších šesti.
Nyní je pro cestovní kancelář prioritou výraznější vstup na český trh a rozšiřování značky TUI v České republice. „Pro nadcházející rok máme opravdu velké plány. Nabídky zájezdů pro příští sezonu jsou již dostupné a také žádané. Naším cílem je mít deset vlastních prodejních míst se 60 zaměstnanci. Rádi bychom, aby TUI měla v létě 2025 na dovolené 100 000 rekreantů z České republiky,“ uvedl Dymnicki.
TUI Group je jednou z největších skupin v oblasti cestovního ruchu se zastoupením po celém světě. Skupina má sídlo v Německu a její akcie se obchodují na Frankfurtské burze cenných papírů a na regulovaném trhu dolnosaské burzy v Hannoveru. Svým 19 milionům klientů nabízí TUI Group integrované služby z jediného zdroje, který zahrnuje kompletní hodnotový řetězec cestovního ruchu.
Prostřednictvím prémiových značek RIU, TUI Blue a Robinson skupina vlastní více než 400 hotelů a resortů. Členy skupiny jsou přední evropské značky cestovních kanceláří a on-line marketingové platformy, například pro nabídky samostatného hotelového ubytování nebo samostatných nákupů letenek a zhruba 1 200 cestovních agentur.
Skupina má také 17 výletních lodí, od luxusních lodí MS Europa a MS Europa 2, přes expediční lodě třídy Hanseatic až po flotilu Mein Schiff společnosti TUI Cruises nebo výletní lodě britské Marella Cruises. Skupina též zahrnuje pět aerolinek s více než 130 moderními stroji pro středně dlouhé a dálkové lety.