bool(false)

Tým externí komunikace České spořitelny posílil Lukáš Kropík

Novým členem týmu Externí komunikace České spořitelny se od začátku května stal Lukáš Kropík. Do banky přišel z komunikační agentury Native PR, kde měl na starost strategické poradenství, korporátní komunikaci či issue management pro klienty z finančních institucí – zejména pak klienty MONETA Money Bank, Saxo Bank či poradenskou společnost Aon.

Lukáš Kropík. Foto: Česká spořitelna

Předtím působil šest let v poradenské společnosti Deloitte, kde zodpovídal za komunikaci s médii a podílel se na projektech externí a interní komunikace. Dva roky byl rovněž součástí týmu externí komunikace mobilního operátora Vodafone. Vystudoval Provozně ekonomickou fakultu na ČZU v Praze.

Příchodem do České spořitelny doplňuje čtyřčlenný tým, který vede šéf externí komunikace a tiskový mluvčí České spořitelny Filip Hrubý a dále ho tvoří František Bouc a Andrea Studihradová.

„Lukáš je významným posílením komunikačního týmu Spořitelny především s ohledem na své dlouholeté a různorodé zkušenosti s komunikací témat z oblasti finančního sektoru, nemovitostí či IT a telekomunikačních služeb, a to jak na straně agentury, tak na straně klienta,“ říká Filip Hrubý, tiskový mluvčí České spořitelny.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

95 % lidí netuší, že ohrožují bezpečnost svých osobních údajů přihlašováním do veřejných WiFi sítí. V létě je využíváme nejčastěji.

Léto je dobou, kdy cestujeme, jsme delší dobu vzdálení od svých domácích a pracovních sítí, a tak častěji využíváme veřejné WiFi. Bezplatný bezdrátový přístup k internetu je k dispozici v hotelech, na letištích, v celé řadě restaurací i ve veřejných prostorech a dopravních prostředcích a jeví se jako skvělá …

Nejčtenější

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …
Rolovat nahoru