Tým Mindsquared posiluje Radovan Manko, bude koordinovat potřeby velkých značek

Skupina Mind2FLO posiluje svou mediální divizi Mindsquared. Na pozici Global Digital Media Director přichází Radovan Manko, který přináší mnohaleté zkušenosti z mezinárodního byznysu. Jeho úkolem bude koordinace nadnárodních aktivit a naplňování klientských potřeb globálních značek.
Na pozici Global Digital Media Director přichází do týmu Mindsquared Radovan Manko, který přináší mnohaleté zkušenosti z mezinárodního byznysu. Foto: Mind2FLO

Radovan Manko strávil 12 let ve Velké Británii, kde pracoval pro řadu mezinárodních značek včetně Yahoo!, Paramount Pictures, Swatch nebo Eurosport. Na pozici Digital Media Director ve společnosti IPG MediaBrands měl na starost koordinaci a implementaci digitální strategie pro značku LEGO na 20 trzích a 3 kontinentech. Díky svým zkušenostem je tak schopný řešit specifické aspekty nadnárodního byznysu, kde vstupují do hry tržní i kulturní specifika současně.

„Líbí se mi jasná vize, se kterou Mind2FLO vstoupila na trh, a to včetně ambicí zasáhnout mezinárodní scénu. Oslovil mě jejich progresivní přístup, který reflektuje potřeby klientů v globálním světě a zároveň staví na propojení s digitálem, daty a technologiemi,“ dodává Manko ke svému vnímání Mind2FLO.

Ve své nové roli bude Radovan Manko reportovat přímo CEO mediální divize Mindsquared, kterým se v srpnu tohoto roku stal Martin Králík. Ten vnímá novou pozici Global Digital Media Director jako reakci na měnící se potřeby velkých značek, které se přizpůsobují globálnímu světu.

„Velké společnosti stále častěji stojí před výzvou adekvátně optimalizovat plán, nákup i vyhodnocování mediálních kampaní zároveň s náklady na jejich tvorbu a správu napříč trhy a regiony, a to i na různých kontinentech. Věřím, že díky Radovanovým bohatým zkušenostem z globálního byznysu jim budeme moci nabídnout komplexní a funkční řešení,“ doplňuje Králík.

Globální ambice mediální divize Mind2FLO se odrážejí i v plánovaném regionálním hubu. Ten by měl poskytnout funkční model, který skupině umožní efektivně pracovat na mezinárodních projektech. Před Radovanem Mankem tak bude stát řada výzev spojených s novou nadnárodní rolí.

„Globální pozice s sebou samozřejmě nese velká očekávání a bude klást vysoké nároky na leadership, transparentnost, definování cílů i nalezení ideálního vztahu mezi lokálním a nadnárodním byznysem. Zásadní tak bude nebát se toho, že některé věci se budou dělat poprvé, a důsledně pracovat s očekáváními,“ zakončuje Manko.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB