Visa spouští v Evropě Everywhere Initiative

Visa nově rozšiřuje program Everywhere Initiative i do Evropy. Cílem tohoto inovačního programu je podpořit vývoj nových metod placení, které budou zohledňovat současný posun k digitalizaci plateb.

Účastníci nové evropské iniciativy Everywhere budou moci soutěžit o hlavní výhru ve výši 50 000 eur (zhruba 1 350 000 korun), podporu vývojářského programu Visa, případně i jejích klientů díky množství obchodních partnerství. Vítězové zároveň budou moci využít přístupu do Visa payment API (rozhraní pro programování aplikací), nebo konzultace mentorů a technologů z Visy. Kromě Evropy bude Visa letos pokračovat s Everywhere Initiative v Severní Americe, Latinské Americe a Asii.

„Ve vysoce dynamickém odvětví umožňuje naše iniciativa Everywhere prozkoumat celou řadu nápadů, které řeší obchodní výzvy, ovlivňují naše produktové plány, podporují naše zákazníky a formují naší kulturu inovací,“ říká Shiv Singh viceprezident inovací a strategických partnerství společnosti Visa. „Vždy když tento program rozšiřujeme do nových regionů, je naším cílem objevit talentované podnikatele s neotřelými nápady v oblasti plateb. Věříme, že budeme v následujících měsících svědky podobně skvělých výsledků na evropském trhu.“

Počínaje březnem 2017 bude Visa v rámci evropské iniciativy Everywhere hledat obchodní řešení, která budou moci relevantně reagovat na jednu z těchto tří oblastí:

  • Local Community Challenge: Jak mohou digitální platební technologie pomoci vytvořit produkty, které spojují lidi a obohacují místní komunity?
  • Regional Intercity Challenge: Jak mohou mobilní technologie a zařízení připojená k internetu změnit cestování meziměstskou dopravou?
  • International Travel Challenge: Jak mohou nové produkty a služby, které jsou založené na Visa API systému, přispět k bezproblémovému zážitku při cestování do zahraničí?
Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Další z rubriky Tiskové zprávy

GDPR se blíží, v Česku o něm neví pětina firem

25. května 2018 vychází v platnost nové nařízení Evropské unie o ochraně osobních údajů neboli GDPR. V Česku ale pětina firem o novince neví nebo netuší, co pro ně znamená. To je vůbec nejhorší výsledek ze zkoumaných evropských zemí, na které se nařízení vztahuje. Jak vyplývá z aktuálního průzkumu EOS Group v 17 …

Platforma ELIIT chce vzdělávat sportovce v přípravě na sportovní důchod

Sportovní důchod zůstává pro vrcholové sportovce obrovskou výzvou. To platí v Česku i ve světě, a to včetně špičkových soutěží, jako jsou americká NFL nebo NBA. Podle některých zdrojů například čtyři z pěti hráčů amerického fotbalu do pěti let po ukončení kariéry vyhlásí osobní bankrot respektive zažijí výrazné …

Nejčtenější

Investiční životní pojištění: Běžní spotřebitelé vs. „podvedení klienti“

NázorTéma týdne
Je s podivem, že jsou to více než dva měsíce, co tuzemská média začala informovat o aktivitě „poškozených klientů“ pojišťoven v oblasti investičního životního pojištění (IŽP), ale žádné z nich se blíže nepozastavilo nad „modelovými příklady“, které na březnové tiskové konferenci představil Jiří Chvojka. Mluvíme o paní z Prahy, co měla sjednáno devět IŽP a o pánovi z Moravy, jenž vložil do finančního produktu, …
Rolovat nahoru