bool(false)

Vybavení pro prvňáčka téměř za polovinu, díky akcím v letácích

Společnost Česká distribuční, lídr v neadresné distribuci, zpracovala analýzu nabídky školních potřeb, která se pravidelně objevuje v letácích obchodních řetězců ve druhé polovině prázdnin. Průměrná sleva, kterou letos řetězce na tento sortiment v letácích nabízejí, dosahuje stejně jako v loňském roce 31 %.

Jak vyplynulo za analýzy, díky výběru zboží z letáků mohou rodiče na základní školní výbavě pro prvňáčka ušetřit 47 % a zaplatit tak jen 1 595 Kč. Cena této modelové výbavy nakoupené podle letáků se oproti loňsku snížila o 280 Kč. Analýza také ukázala, že více než v jiných letech se v nabídce zboží pro nový školní rok objevuje elektronika.

„Prodejci se snaží do svých letáků zařazovat kvalitní zboží s co nejatraktivnější cenovkou a tak je letos modelová výbava prvňáčka nakupovaná podle letáků nejlevnější za celou dobu, co údaje sledujeme,“ řekl Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční.

Širší nabídka a důraz na kvalitu a design

Oproti předchozím letům se v letácích s nabídkou školních potřeb objevují častěji produkty z kategorie elektronika. Jde zejména o mobily a tablety nebo různé příslušenství. Množství mimoškolních produktů ale vzrostlo obecně. Mezi sešity, penály a tužkami se tak v letácích objevuje kancelářské vybavení, produkty pro zábavu, dětské oblečení nebo vybavení dětských pokojů.

Nejdražší položku představuje školní aktovka, která se bez slevy může pohybovat i kolem 2 tisíc korun. Zde se ale do kvality rozhodně vyplatí investovat, zejména s ohledem na dobrou ergonomii. Díky výběru z akčních nabídek tak lze značný obnos ušetřit právě už jen volbou vhodné aktovky.

Nejen cena, ale také design produktů často ovlivňuje výběr vybavení. K trendům letošního roku patří licencované motivy z filmů, jako jsou Ledové království, Mimoni, Auta či Spiderman.

„Reálné náklady na školní pomůcky budou pravděpodobně vyšší, než ukazuje modelová výbava. Nároky škol a zejména školáků totiž rok od roku rostou. S širokou nabídkou akčních produktů z letáků, kde se jich objevila během srpna téměř tisícovka, je mnohem snazší udržet náklady na rozumné úrovni,“ řekl Petr Sikora.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …
Rolovat nahoru