Vybraní studenti mají příležitost strávit den s výkonnými řediteli významných českých firem

Vybraní studenti mají příležitost strávit den s výkonnými řediteli významných českých firem. Ilustrační foto: Depositphotos.com
Vybraní studenti mají příležitost strávit den s výkonnými řediteli významných českých firem. Ilustrační foto: Depositphotos.com

Globální program CEOx1Day, který otevírá mladým studentům dveře do světa vrcholového vedení, přichází letos poprvé do Česka.

Vybraní studenti 3. až 5. ročníků vysokoškolského studia získají možnost strávit den po boku CEO (výkonného ředitele, pozn. red.) jedné ze šesti významných českých firem a současně absolvují komplexní high-level náborový proces, kterým obvykle prochází pouze uchazeči o vrcholové pozice.

Program přináší mezinárodní headhuntingová společnost ODGERS. Přihlášky jsou otevřeny od 1. listopadu až do 12. prosince 2024.

Boříme mýty o „líné generaci Z“

Program CEOx1Day se pravidelně koná ve 12 zemích světa a sklízí pozitivní ohlasy. I to je jeden z důvodů, proč se letos spouští i v Česku. „Generace Z je často podceňovaná a považovaná za pohodlnou. My ale věříme, že mezi mladými jsou ambiciózní a draví lidé, kteří potřebují své ambice živit,“ vysvětluje Pavla Gloserová, Client Partner ze společnosti ODGERS a dodává:

„Pro mladé lidi je dnes důležitá smysluplnost práce, flexibilita a růst. Ne vždy je pro ně první volbou práce v korporátu. V programu jim proto chceme ukázat, že může být naopak skvělou příležitostí pro kariérní růst. Velké firmy nabízí strukturované procesy i zajímavé příležitosti pro sbírání zkušeností. Navíc mají tyto firmy významný dopad na společnost i mimo byznys.“

Zdroj: Odgers
Zdroj: Odgers

Za kormidlem velké firmy

Svůj zážitek ze stráveného dne s významným generálním ředitelem popisuje účastnice belgického ročníku, Lenka Šebesta: „Měla jsem možnost celý den stínovat CEO belgické pobočky globálního operátora Telenet, Johna Portera. Spolu s ním jsem se účastnila nejrůznějších meetingů nebo jsme s jeho týmem navštívili několik oddělení. Velmi jsem ocenila, že se mi věnoval i individuálně a zodpověděl všechny mé otázky.“

Mladí lidé často nemají zkušenost vidět firmu v širší souvislosti a nechápou tak, jaký smysl má jejich každodenní práce. „Každý zaměstnanec by měl chápat svoji roli v celkovém kontextu a smysluplnosti fungování firmy, jinak může začít pociťovat silnou demotivaci. U mladých lidí obzvlášť,“ dodává Pavla Gloserová s důrazem na fakt, že generace Z se postupně stane hlavní pracovní silou na trhu a je tedy nejvyšší čas začít s nimi mluvit a naslouchat jejich potřebám.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB