Wolt Drive nastavuje laťku. On-line nákupy z e-shopu až ke dveřím za 30 minut

Finská technologická společnost Wolt, která je globálním hráčem v 27 zemích světa a která spravuje komerční platformu na doručování jídla i dalšího zboží, informovala, že rozšiřuje svou nabídku o novou službu Wolt Drive. Zákazníci díky nyní mohou obdržet své on-line nákupy z e-shopu až ke dveřím za pouhých 30 minut.
Poptávku po e-commerce službách, tedy nakupování přes e-shopy, výrazně posílila pandemie. Nyní zákazníci vyhledávají takzvaný q-commerce, tedy on-line nákupy, které umožňují doručování objednávek do několika minut. Ilustrační foto: Wolt

Každý obchod může svým zákazníkům nabídnout Wolt Drive jako možnost doručení, i když není v aplikacích Wolt. Služba bude k dispozici ve všech 14 českých městech, kde Wolt působí, uvedla firma v tiskové zprávě. Připomeňme, že jde o tato města: Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Olomouc, České Budějovice, Zlín, Pardubice, Liberec, Kladno, Hradec Králové, Mladá Boleslav, Ústí nad Labem a Karlovy Vary.

„V rámci Wolt Drive poskytujeme e-shopům možnost dostat se ještě blíže ke svým zákazníkům a zajistit jim doručení zásilky už do 30 minut, nikoli hodin nebo dnů, jak je obvyklé. Rychlost je pro zákazníky klíčová a my ji dokážeme zajistit díky naší flotile kurýrů, která čítá více než pět tisíc partnerů, a špičkové technologii, která celou platformu řídí,“ informoval v tiskové zprávě Josef Dvořák, ředitel Wolt Drive pro Českou republiku.

Každý obchodník může nabídnout Wolt Drive jako možnost doručení pro své zákazníky u pokladny a v podstatě zapojit svůj obchod do logistické platformy Wolt.

Wolt Drive lze snadno získat jako plug and play verzi pro obchody. „Nemusíte si dělat starosti s technickými problémy, nebo investováním spousty času do zprovoznění služby. Toto je velmi důležitá část naší nabídky: Chceme, aby byl Wolt Drive rychlý a snadno ovladatelný,“ uvedl Dvořák.

Mezi prvními se na Wolt Drive připojila společnost Slevomat. „Ročně u nás zákazníci nakoupí dárky za tři čtvrtě miliardy korun. Dárek často řeší na poslední chvíli a díky Wolt Drive jim budeme schopni vyjít vstříc i v případě, že nechtějí zaslat poukaz do e-mailu, ale chtějí dárek opravdu rychle doručit v dárkovém balení,“ informovala Linda Vavříková, ředitelka dárkových příležitostí ve společnosti Slevomat.

PSALI JSME:
Budoucnost e-shopů: Až čtvrtina nákupů se přesune na internet

„Vzhledem k tomu, že nám nyní roste meziročně obrat o 83 procent, a to navzdory všem černým scénářům pro českou e-commerce, počítáme s tím, že letos budeme poukaz v dárkovém balení zasílat více než 130 000 zákazníků,“ odhadla.

„Ve Slevomatu jsme se rozhodli pro koncovou cenu 90 korun s DPH. Při doručení dárku do 30 minut jde podle nás o skvělý poměr cena/výkon. Wolt Drive spouštíme v průběhu léta, jakmile dokončíme technologickou implementaci. V první části pro Prahu, v druhé plánujeme Brno,“ upřesnila Vavříková.

PSALI JSME:
Společnost Allegro dokončila akvizici Mall Group a WE|DO

Poptávku po e-commerce službách, tedy nakupování přes e-shopy, výrazně posílila pandemie. Rostoucí obliba ale vedla k vyšším nárokům zákazníků, včetně těch na rychlost dopravy. Nyní tak zákazníci vyhledávají takzvaný q-commerce (quick commerce), tedy on-line nákupy, které umožňují doručování objednávek do několika minut.

Podle společnosti Statista tyto služby vyžaduje více než třetina zákazníků a poptávka po nich dále roste. Více než pětina (22 %) zákazníků v průzkumu společnosti Baymard Research dokonce uvedla, že opouští košík se zbožím ve chvíli, kdy zjistí, že je nabízená doprava příliš pomalá.

PSALI JSME:
Liftago bude nově rozvážet zásilky e-shopů

„Průzkumy nám ukazují, že ve službách q-commerce je budoucnost. Chceme proto využít platformu, kterou jsme vybudovali, abychom tuto možnost nakupování přinesli také ostatním prodejcům a zajistili jejich zákazníkům dobrou zákaznickou zkušenost. Věříme, že když budou se službami spokojeni, tak se budou rádi vracet,“ doplnil Josef Dvořák z Wolt Drive.

Na obdobném způsobu fungují rozvozové služby DoDo, Liftago či Messenger. Wolt však jako první poskytuje ultra rychlé doručení do 30 minut a navíc i komplexní řešení pro obchodníky. Výsledná částka za doručení se odvíjí od řady faktorů, ale řádově se bude pro e-shopy pohybovat v rozmezí 110-180 korun bez DPH, přičemž koncová cena pro zákazníka může být výrazně nižší.

PSALI JSME:
Internet je dnes pro českou ekonomiku významný zhruba jako celé stavebnictví

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Spotřebitel

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Průlomový verdikt soudu: Stát dělá málo pro ochranu klimatu

Analýza
Městský soud v Praze v průlomovém rozhodnutí vyhověl spolku Klimatická žaloba ČR a dalším žalobcům a nařídil státu urychleně a v souladu s jeho povinnostmi z evropského a mezinárodního práva přijmout nezbytná opatření pro zpomalení klimatické změny. Soudy v Česku tak rozhodly vůbec poprvé v historii.