Z obchodů Albert putuje potřebným 34 tun potravin

Více než tři desítky obchodů Albert napříč Českou republikou se již pošesté zapojily do Národní potravinové sbírky, která se konala v sobotu 10. listopadu.

Celostátní akce se snaží upozornit na problematiku plýtvání potravinami a zároveň pomoci lidem, kteří se potýkají s jejich nedostatkem. Právě k těm se nyní dostane přes 30 tun potravin, které zákazníci darovali v prodejnách Albert. Nejúspěšnějším obchodem se stal hypermarket Albert v pražském Centru Chodov, který se v loňském roce představil zákazníkům v moderním a inovativním konceptu.

Albert podává pomocnou ruku potřebným po celý rok

Zákazníci 35 obchodů Albert po celém Česku mohli v sobotu 10. listopadu v rámci šestého ročníku Národní potravinové sbírky darovat trvanlivé potraviny a drogistické zboží do speciálně označených nákupních vozíků. Takto vybrané potravinové dary se nyní prostřednictvím potravinových bank, charit a neziskových organizací dostanou k potřebným, nejčastěji matkám samoživitelkám, seniorům, rodinám v tísni nebo lidem s handicapem.

„Národní potravinová sbírka probíhá již šest let a naše obchody se jí účastní od samého počátku. Za tu dobu se problematika nedostatku potravin na jedné straně a jejich plýtvání na straně druhé dostala do povědomí široké veřejnosti. Podíl na tom mají také aktivity, mezi které se řadí i Národní potravinová sbírka. Vedle těchto jednorázových akcí je důležitá dlouhodobá každodenní spolupráce našich obchodů a pravidelné dary neprodaných potravin, které z našich prodejen putují prostřednictvím potravinových bank a charit přímo k těm, kteří pomoc potřebují. Ve vybraných prodejnách testujeme i darování čerstvých produktů, jako je ovoce a zelenina, abychom spolupráci dále rozvíjeli ku prospěchu sociálně potřebných,“ říká Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Zákazníci v obchodech Albert darovali celkem 33 715 kilogramů potravin a drogistického zboží, což představuje téměř 61 tisíc porcí jídla pro potřebné. Nejúspěšnějším obchodem se stal modernizovaný hypermarket Albert v Centru Chodov, kde zákazníci darovali potřebným 3,3 tun potravin. Velice úspěšné byly také prodejny Albert v pražském obchodním centru Galerie Butovice a v Obchodním centru Čestlice, kde se hypermarket otevřel po komplexní modernizaci tento týden.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Jan Richtárik se stal majoritním vlastníkem CNC TVAR

Jan Richtárik, spoluzakladatel jedné z nejvýznamnějších evropských společností zabývajících se komplexním CNC velkoobráběním, CNC TVAR s.r.o. ze Stráže nad Nisou, se stal skrze mateřskou společnost jejím majoritním …

Cizinci staví bez oprávnění, úřady to neřeší

Na jednu stranu by se bez nich české stavebnictví neobešlo, na druhou za nimi zůstávají nekvalitní finální konstrukce, které se nezřídka musí složitě opravovat i v objektech, které už byly předány do užívání: Tak …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Do důchodu v 65 letech. Nebo bude všechno jinak?

Čím jsme starší, tím více vyhlížíme magickou hranici 65 let, kdy budeme moci začít čerpat starobní důchod. Finanční prostředky, které jsme každý měsíc či jednou za rok platili státu, se nám konečně začnou vracet a …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Devět z deseti rodičů dává dětem kapesné. Nejčastěji kolem pěti stovek měsíčně

Průzkum
Typické české dítě jako kapesné od svých rodičů dostává kolem 500 Kč měsíčně, rodiče mu je vyplácí pravidelně každý měsíc a nejčastěji v hotovosti. Vyplývá to z marketingového výzkumu, který si na téma rodinné finance u výzkumné agentury Kantar zadala Equa bank. Oceňujeme, že banka šetření neprezentuje jako „reprezentativní průzkum“, což při pěti stech respondentů činí řada jiných firem.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru