Za Microsoft Česká republika a Slovensko bude nově komunikovat Karolína Kříženecká

Na pozici šéfky komunikace a filantropie společnosti Microsoft pro český i slovenský trh nastupuje od 1. září 2022 Karolína Kříženecká. Ve své nové roli bude zodpovídat za kompletní strategii a realizaci externí i interní komunikace s důrazem na klíčová témata společnosti, jako jsou digitální inovace, kybernetická bezpečnost, skilling nebo moderní práce. Odpovědnost ponese také za projekty spojené s filantropickou a CSR činností na obou trzích.
Za Microsoft Česká republika a Slovensko bude nově komunikovat Karolína Kříženecká. Foto: Microsoft

Karolína Kříženecká se v oblasti profesionální komunikace pohybuje více než 25 let, působila převážně v nadnárodních korporacích v rámci lokálního nebo CEE/EMEA trhů, ale zkušenosti má také z prostředí českých médií.

Na současnou pozici přichází z nizozemské banky ING, která pod jejíma rukama například transformovala komunikační oddělení po ukončení činnosti retailového segmentu banky a přechodu na B2B záběr.

V minulosti pak působila ve vedoucích manažerských pozicích ve stavební firmě Hochtief nebo strojírenské společnosti Siemens, kde nastavovala strategii lokálních komunikačních aktivit i oblasti trvalé udržitelnosti, a to jak pro centrálu, tak i ve výrobních závodech.

Za svou profesní činnost získala Karolína také mnoho prestižních oborových ocenění z oblasti firemní komunikace. Zmínit lze například ocenění za projekt Risk Culture v soutěži PR profesionálů Zlatý středník (oblast interní komunikace a zapojení zaměstnanců), dále pak nejvyšší ocenění v rámci Institutu interní komunikace a v neposlední řadě vítězství v anketách Top odpovědná firma a Sponzor roku.

V české a slovenské pobočce Microsoftu vloží svou expertízu do kultivování společenské diskuze nad tématy, která jsou pro firmu prioritní – zmínit můžeme například digitální inovace státní i soukromé sféry či oblasti vzdělávání, dynamiku trhu práce v „novém normálu“, či sdílení zajímavých příběhů zákazníků společnosti Microsoft, kterým digitalizace přinesla úspěchy v podnikání.

Kromě profesního záběru je její zásadní životní náplní také sport, konkrétně pak pozemní hokej. V současné době trénuje extraligový tým mužů HC President, do svého nabitého programu však zvládá pojmout i reprezentační týmy dívek a chlapců do 16 let. Protože je filantropie její vášní i mimo byznysové prostředí, vede i první tým mentálně postižených „pozemkářů“ v České republice.

„Na poli komunikace je pro mě důležitá především efektivita a reálný dopad kampaní, důraz kladu i na detailní strukturu a porozumění cílovým skupinám, které chceme v rámci komunikace oslovovat,“ uvádí Karolína Kříženecká a dodává: „Klíčové je pro mě spolupracovat v rámci celé firmy mezitýmově, k čemuž je extrémně důležitá i dobře zvládnutá interní komunikace. I v této oblasti se mi vždycky osvědčilo synergicky propojovat zkušenosti a vzdělání ze sportu i byznysového prostředí.“

Svůj volný čas tráví Karolína nejraději se svou rodinou, je nadšenou cestovatelkou a zajímá se o psychologii sportovního výkonu.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

25 let energetických systémů z Brna

Specialista na energetické systémy Schwank oslavil koncem září 2022 své 25. výročí. Brněnská firma, založená jako dvanáctá zahraniční dceřiná společnost stejnojmenné německé mateřské společnosti, se vyprofilovala z …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O vyšší plat si řekne jen pětina Čechů, nejméně v Evropě

Průzkum
Ani nejvyšší inflace za posledních 30 let nepřiměje české zaměstnance, aby si v práci řekli o přidání. V nejbližších měsících se pouze necelá pětina Čechů chystá říct si o zvýšení platu. To je suverénně nejméně v Evropě a výrazně za světovým průměrem, který činí 35 procent.