Zájem o prevenci roste! Sdružení SOLUS přijalo 5 nových členů, celkem má 53 členů z různých ekonomických sektorů

SOLUS neustále zvyšuje přidanou hodnotu ochrany spotřebitele a členských společností, a to prostřednictvím komplexnějšího pohledu na závazky klientů jeho členů. Za uplynulých 8 měsíců se členská základna sdružení SOLUS rozšířila o 10 společností. Rostoucí zájem o členství dokládá snahu firem ještě lépe prověřovat bonitu klientů a u některých z nich také v předstihu plnit očekávané požadavky vyplývající z vládního návrhu zákona o spotřebitelském úvěru.

Novými členy sdružení SOLUS se staly společnosti D. S. Leasing a.s., Zaplo Finance s.r.o., TGI Money a.s., iService Czech Republic, s.r.o. a AVON Cosmetics, spol. s r.o. Aktuální členská základna je k dispozici na stránkách https://www.solus.cz/cs/solus-clenske-spolecnosti/clenske-spolecnosti.

Zavedené registry klientských informací sdružení SOLUS jsou již dlouhodobě nezastupitelným nástrojem pro řízení rizik a prověření bonity klientů ze strany zodpovědných poskytovatelů služeb. „Zájem o členství ve sdružení SOLUS v posledních měsících významně vzrostl u nebankovních finančních společností. Je naprosto logické a přirozené, že společnosti poskytující spotřebitelské úvěry v souvislosti s přípravou na plnění připravovaných přísnějších zákonných požadavků raději vstupují do zavedených a respektovaných registrů nyní, než aby to nechávaly na poslední chvíli,“ uvádí Jan Stopka, tajemník sdružení SOLUS.

Pokud chtějí úvěrové firmy odpovědně posoudit schopnost a ochotu klienta splácet jeho budoucí závazky, nemohou se spolehnout pouze na informace poskytnuté žadatelem o novou službu. „Z výzkumu, který jsme v listopadu 2015 zadali renomované agentuře STEM/MARK, vyplývá, že čtyři z deseti občanů jsou při žádosti o službu připraveni zamlčet fakt, že mají u jiné společnosti dluh po splatnosti. V kombinaci s našimi regionálními statistikami, kde jsou patrné značné rozdíly ve schopnosti plnit již existující závazky, je využívání zavedených registrů sdružení SOLUS naprosto klíčové,“ dodává Jan Stopka.

Registry klientských informací hrají zcela zásadní roli při ochraně nikoli jen věřitelů, ale především samotných klientů – těm by při jejich nezodpovědném zadlužování a následném nezvládnutí dostát svým závazkům mohl velmi reálně hrozit osobní bankrot nebo exekuce.

„Jsme přesvědčeni, že naše registry jsou pro spotřebitele partnerem, ne jejich nepřítelem. Proto se neustále snažíme vylepšovat procesy, jak se spotřebitel může co nejrychleji, a opakovaně, dostat k informacím, které o něm evidujeme. Velmi úspěšnou cestou se ukazuje být náš SMS výpis,“ upřesňuje Jan Stopka.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB