Žaneta Kratochvílová přichází podpořit značku Knihobot

Značku knižního secondhandu Knihobot bude mít nově na starosti Žaneta Kratochvílová. Za sebou má úspěšné působení v Rohlíku a také Plzeňském Prazdroji. V Knihobotu podle informací pro Finanční a ekonomické informace (faei.cz) povede brandovou marketingovou komunikaci napříč všemi trhy.
„Věřím, že Žaneta Kratochvílová náš marketing posune o parník dopředu a pomůže nám dobít zbytek Evropy,“ uvedl zakladatel Knihobotu Dominik Gazdoš. Foto: Knihobot
„Věřím, že Žaneta Kratochvílová náš marketing posune o parník dopředu a pomůže nám dobít zbytek Evropy,“ uvedl zakladatel Knihobotu Dominik Gazdoš. Foto: Knihobot

Žaneta Kratochvílová přichází do Knihobotu z Plzeňského Prazdroje, kde měla na starost portfolio Ready to drink na českém trhu v čele s hlavní značkou Frisco. Má za sebou také působení v Rohlíku na pozici senior brand manažera. Stála zde za řadou projektů včetně kampaně Boží Vánoce s Jiřím Bartoškou v hlavní roli.

„Mojí hlavní výzvou je přidat skvělé službě i skvělou, funkční a dlouhodobou komunikační strategii. Knihobot má za sebou úžasnou proměnu z ‚garážového e-shopu‘ do jednoho z nejrychleji rostoucích startupů v Evropě.

V Česku si díky skvělému produktu získal srdce zákazníků a teď je čas posunout se dál a začít budovat globální značku, která skrze emoce redefinuje knižní trh a to, jak o něm přemýšlíme,“ uvádí k nové spolupráci Žaneta Kratochvílová.

Pod svá křídla si bere brandovou marketingovou komunikaci napříč všemi trhy, kde Knihobot/Bookbot působí, i těmi, kam se teprve chystá. Její vizí je představit Knihobot jako službu pro široký mainstream, která dokáže zaujmout nejen knižní komunitu.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek