„S našimi vlastními finančními poradci a externími partnery pracujeme na tom, abychom mohli našim klientům nabízet nejvhodnější řešení. Klademe velký důraz na péči o klienty a jejich udržení ve všech produktových řadách, procesech a službách. Retence je pro nás důležitým indikátorem klientské spokojenosti, kterou chceme dále zlepšovat a rozvíjet,“ komentuje hospodářské výsledky Robert Gauci, generální ředitel skupiny AXA v České republice a na Slovensku.
Pololetní hospodářské výsledky skupiny AXA v České republice a na Slovensku předčily očekávání. Na vysoké úrovni jsou jak v majetkovém, tak i životním pojištění. Zejména ve srovnání s už tak solidním hospodářským výsledkem celého minulého roku, kdy skupina AXA v České republice a na Slovensku dosáhla zisku 535 milionů korun.
„Jsem velmi spokojený s vynikajícími hospodářskými výsledky skupiny AXA na českém a slovenském trhu. Jsem přesvědčený, že naše týmy v nich budou nadále pokračovat, stejně tak i naši externí partneři,“ dodává Wilm Langenbach, finanční ředitel skupiny AXA pro oblast International & New Markets a ředitel strategického rozvoje skupiny AXA pro oblast EMEA. „Skupina AXA a její vedení pro oblast International & New Markets plně podporují další budování značky AXA na českém a slovenském trhu včetně rozvoje strategických partnerství. Zejména pro velký potenciál pojistného sektoru v obou zemích, kvalitu a výsledky našeho podnikání na těchto trzích, které řídí silný manažerský tým, a díky skvělým vazbám na vlastní poradenskou síť a externí partnery. Těším se na další rozvoj našeho podnikání v České republice a na Slovensku a děkuji zaměstnancům, vlastním finančním poradcům a externím partnerům za jejich podporu skupině AXA,“ pokračuje Wilm Langenbach.
Hospodářské výsledky skupiny AXA v České republice a na Slovensku se zlepšují nejen díky zvyšujícím se prodejům, ale také kvůli vyšší efektivitě digitálních řešení podporujících distribuci. Více než 80 % smluv bylo v první polovině roku 2018 zpracováno elektronicky. Téměř 50 % všech škod v životním pojištění bylo vypořádáno online. Tento inovativní přístup pomáhá skupině AXA v České republice a na Slovensku zvyšovat zákaznickou spokojenost, kterou dokládá vysoká míra loajality zákazníků (Net Promoter Score) ve výši 42 %.
„Spokojenost zákazníků je základem k udržitelnosti našeho podnikání. Dodává nám zpětnou vazbu, že jdeme správnou cestou. Inovace jsou nedílnou součástí naší DNA. Věříme, že budoucnost pojišťovnictví není jen o vyplácení škod. Naší misí je pomáhat lidem žít lepší život a stát se jejich partnery na každodenní bázi,“ uzavírá Robert Gauci, generální ředitel skupiny AXA v Česku a na Slovensku.