Změna v nejvyšším vedení Dáme jídlo

Dáme jídlo, dlouholetá jednička na poli zprostředkování a dovozu jídla z restaurací, mění své nejvyšší vedení. Dosavadního CEO Jana Matějů v roli střídá Filip Fingl.

Jan Matějů během posledních tří let vedl v Dáme jídlo transformaci, která zajistila proměnu z úspěšně prodaného startupu do firmy, která je jedničkou i po vstupu světové konkurence na český trh. Firma si za dobu jeho působení prošla kompletním rebrandingem a oslavila 30 milionů objednávek a miliontého zákazníka. Pro zákazníky byl spuštěn nový mobilní web a mobilní aplikace. Zavedeny byly také systémy, díky kterým se výrazně snížila doba rozvozu.

Podařilo se nám kompletně společnost přestavět a zároveň udržet několikanásobný růst. Těším se, co dalšího Dáme jídlo dokáže, doplňuje Jan Matějů.

Filip Fingl, působil jako ředitel strategie Mall Group a zkušenosti má také například z Rockaway Capital nebo Boston Consulting Group. Do Dáme jídlo přichází, aby firmě pomohl k dalšímu růstu.

Firma má skvělou výchozí pozici a je teď na mě a týmu, abychom ji pomohli dostat na ještě vyšší úroveň. Dáme Jídlo je součástí mezinárodní skupiny Delivery Hero. Zajišťuje rozvoz z více než 2000 restaurací z celé ČR. Díky pokrytí ve všech krajích České republiky, konkrétně ve 170 městech a obcích, dokáže obsloužit již 60 % populace.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Milujeme hrady a zámky. Návštěvnost je famózní

Názor
Návštěvníci, ti z tuzemska i ze zahraničí, mají rádi naše hrady a zámky. Historie v nich zhmotněná je jako magnet. Návštěvnost je famózní. Hradní správci, většinou mladší a nadšení lidé, zároveň do středověkých ochozů a věží vnesli marketing. Rozdělí i zříceninu na okruhy, vyšperkují je projekcemi nebo divadlem a pak tam rodina za víkend nechá i tisíce korun.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru